29 Ekim 2009 Perşembe

Yalancı Çobanların Oyunu...

Ne güzel söylemiş Atalarımız;Klavuzu antu.com olanın burnu boktan çıkmazmış diye...Aslında Fenerbahçe'nin resmi sitesi ne ki antu.com u ne olsun...Resmi site Fotomaç düzeyinde,antu.com u tarif edecek düzey yok.İnanıp heyecanlananlara acıyor ve gülüyoruz.Yaptıkları ayıbı örtmek yerine bir de başkalarına çamur atmaya çalışıyorlar ama ellerindeki çamur her zamanki gibi yüzlerine bulaşıyor.Onları tanımıyoruz yaptıkları umurumuzda değil de Nural'ı kandırıp,heyecanladırıp sonra üzüyorlar.Artık özür beklemiyoruz ama en azından bu sefer her zaman sıkışınca yaptığın gibi Ben attım deyip kaçma olay yerinden...Çok mu zor pespaye sitenin gazına geldim kapak derken bana kapak oldu demek.Konuyu kapatalım artık yaptığınız komedi olarak kalsın.Siteyi hazırlayanlar şu an estetik ameliyat parası denkleştirmeye çalışıyordur herhalde o yüzle sokağa çıkılmaz çünkü.Hadi memlekette ayıp diye bir şey yok bari utanma diye bir şey olsun.

8 yorum:

mistery dedi ki...

hahaha, yawww ben buna agzimla gulmem :))

TANGO dedi ki...

Lig Tv den ağlara tırmanıp çakmağı ile yakmaya çalışan Galatasaraylıların görüntülerini de yayınlamalarını bekliyoruz. Polise koltuk fırlatanlar sonra onları yakanları da. Bize pet su satılmadı diyen Galatasaraylıların ellerinde şişe olan görüntülerini de istiyorum.

FIRAT dedi ki...

Hala şişe diyorsunuz ya o şişe... neyse. 40 yıllık pet bardak şişe oldu... :)))
Lig Tv den şunlarıda yayınlamasını bekliyor musun?
-Kameramanın kafasına atılan yabancı madde.
-Sahaya atılan votka şişesi...

Haa sen ona da bak bakalım antu.com da montajla Galatasaraylılar attı yalanına çevrilmiş mi ?
Montaj di mi herşey hayatınız montaj zaten sadece seslendirmeniz kötü.

fabrizio dedi ki...

Magnet'in misyonu sadece FB-GS maçları sonrası post girmek midir bu sitede? elbette beni ilgilendirmeyen bir durum. Ancak Fırat'ın süper üslubunu ve haberlerini her gün okumak için sabırsızlıkla girdiğim siteye Magnet'in bel altı espri tadındaki postları gölge mi düşürüyor acaba diye mevcut durumu sesli sorgulayayım istedim. elbette aranızda baki ve sıkı bir dostluk vardır ama magnet'i sadece FB-GS maçları sonrası değil Pana-GS, Gaziantep-FB maçları sonrasında da okumak nasıl olur merak ediyor insan...

TANGO dedi ki...

@ calciomesso
Tutulan takımlar aynı olunca uslupta otomatik süper geliyor insana. Şaka bir yana fena yazmaz Fırat, iyi fotoğraflar bulur, nostalji yapar, konu Galatasaray galibiyeti ise coşar, Fenerbahçe'ye sallayacaksa tutabilene aşk olsun. Her şey bir yana blog bugüne kadar kapanmadıysa Fırat'ın büyük emeği vardır. Blogun ilk açıldığı aylardaki gibi düzenli yazamayalı çok uzun zaman oldu. Kişisel sebeplerden dolayı ara vermiş sonra da bir türlü geri dönememiştim. Yine de blogta göz ardı edilmeyecek kadar çok yazım olduğunu düşünüyorum. FB-GS maçları sonrası yazıyor olsam şu ana kadar iki maç belki üç maç gördü blog. O kadar az yaşmış olamam :) Sırf galip geldikten sonra yazdın demesinler diye maç öncesi nefis ortalar yaptım Fırat'a ama kader hepsine dokunamamasını sağladı. Bir de prensip olarak daha uzun yazmayı seviyorum. Birşeyleri araştırıp üzerine yazmayı seviyorum. Haaa bu derbi maçlarından sonra blogun boka sardığı bir gerçek. Bir kaç güne düzelir zaten. İşin tuhaf yanı senin süper usluplu bulduğun yazıları bazı Fenerbahçeli blog takipçileride seviyesiz buluyor. Sanırım çok objektif bir değerlendirme yapamıyoruz millet olarak. Asla Fırat'tan daha iyi yazmak gibi bir çabam hatta kaygım olmadı. Takılıyoruz. Sizde lütfedip okuyor, yorum yazıyorsunuz. Olay bundan ibarettir. Sen dediğim gibi bir arşiv çalışması yap yazılarım dediğin gibi FB-GS arasına sıkışmışsa bir çeki düzen veririz kendimize.

fabrizio dedi ki...

Yok be... takılıyoruz diyorsun ya; ben de seviyeli ve keyifli bir rekabet kapışması olsun diye yazdım... :) Gaziantep maçından sonra da yaz falan o nedenle... Böyle bir ikili ben de kurmak isterim blogumda. ama daha ortak bulamadım... Siz böyle devam edin. biz senin FB-Gs maçından sonra sallamalarına hem alışık hem de razıyız... :)

FIRAT dedi ki...

Fenerbahçe'ye daha fazla takıldığım ve iğnelediğimi söyledim hep,ama seviyesiz tespitini kim yapıyorsa kabul etmem...
''İşin tuhaf yanı senin süper usluplu bulduğun yazıları bazı Fenerbahçeli blog takipçileride seviyesiz buluyor.''
Bunu söyleyen kimse somut örnek vermek zorunda.Kantarın topunuzu kaçırdığımız seviyesiz yazdığımız bir şey varsa haklı deyip silerim buradan.Ben burada yorum yapanları GS li FB li diye ayırmadan yakışmayacak şekilde yazanı uyardım.Birbirimiz dahil herkese sallıyoruz ama 6S F5 tipi ucuzluklar yok burada.İçinde küfür,hakaret olmadığı sürece herşeye eyvallah deriz.Zaten amacımız haber bloğu olmak değil,futbol adına konuşup,yazmak,eğlenmek.Başka hiç bir beklentimiz yok.

TANGO dedi ki...

Yazılarda olmasada yorum yaparken bazen kötü kelimeler kullanmadan da hakaretvari laflar ediliyor Fırat. Sanırım eleştiri daha çok bunlara.