28 Ekim 2009 Çarşamba

Gazoz Kapağı Toplayan Bakkal Çırağı :)

Sen anlayana kadar yazacağız demek ki. Sahada olanları yazacak yüz olsa bırakırsın Emre'nin avukatlığını ama yok işte...Kendine aptal muamelesi yapılması hoşuna gidiyorsa yapayım o zaman...
Sen kendi yazdığının cevabını veremiyorsun...Bırak maç sonu verilen süslü demeçleri...Ha memurluk sınavlarında çıkmaz bu sorular ben öğreteyim sağını solunu.SAĞ sarmısak ,SOL soğan öyle aklında tutabilirsin belki.Darbe aldığı taraftan sol ayağı yani kırıldı.Rakibin kırılan ayağına vurmuş olsaydı diye saçmalamanı eleştirdim ben,şanssızlık elbette,ama kart çıkmaz o pozisyona diyorsan yuh derim sana, bır daha ızlesen anlar mısın acaba...O kart çıksa sizi yenerdik diyen var mı ? O sığlık sizde var bizde hiç olmadı...Sadece skora bakıp maç öncesi ve maç içinde olanları görmek istemiyorsun bende GÖZÜNE sokuyorum sadece.Ah bir de anlayacak olsan daha aklı başında yazabileceksın ama nerde.Şimdi sapıtıp Emre kadar taş atarsın kafamıza,tek yapabildiğin o zaten ne yazık ki.

5 yorum:

TANGO dedi ki...

En iyi yaptığın şeyi yapıyorsun kelimelerle oynamak. Kastettiğim Baros'un kırılan ayağı darbeden değil kendi ağırlığından. Emre'nin darbesiyle kırılmış olsa koparacağınız yaygaradan bahsediyorum. Ayrıca seni dikkate almıyorum. Baros olayı birinci ağızdan açıklamış. Sana da soğumadan kaşıklamak düşüyor. Afiyet olsun.

mistery dedi ki...

baros olsaydi hersey cok farkli olabilirdi. Herif ayak kirdi, isteyerek veya istemeyerek beni ilgilendirmez ama bir sari bile yemedi. 40. saniyede maci katlettiler ondan sonra da seviniyorlar. Neyse son gulen iyi guler diyelim...

TANGO dedi ki...

Son gülen derken? Bu filmin sonu yok. 10 var son yok.

Adsız dedi ki...

Kuruluş amacı sadece Galatasarayı yenmek olan azınlığın temsilcisi ile neden uğraşıyorsunuz ki?

Bırakın kendi kendilerine sevinsinler. Mayıs'ta bir kaç sene evel ağlattığımız gibi ağlatırız yine.. Çok çabuk unutuyorlar Denizli'yi, Kayseri'yi, Çıldırın'ı..

TANGO dedi ki...

İnsan başka takımların adını yazmaya utanır diyeceğim ama demiyorum o utanacak surat yok sizde. Halk arasında buna "EL ŞEYİYLE GERDEĞE GİRMEK" deniyor.