27 Ekim 2009 Salı

Avukat Hastalığı : Geçici Körlük !


''Maçın başında Baros'a yaptığı faulde rakibin kırılan ayağına vurmuş olsaydı bugün maçla ilgili sadece bunu konuşuyor olacaklardı.''
İki ihtimal var ya diğer ayağına müdahale var ya da sol bacağına müdahale etti ama ayağına vurmadığı için sakatlıkta suçu yok deniyor.Nural utanmasa çime takıldı Emre'nin ne kabahati var diyecek.Arkadan gelip o kadar sert bir şekilde girdi ki ayağına vurmadan ayak tarak kemiğini kıracak kadar bodozlama girdi,hakem kart çıkaramadı...
Bazı insanlar avukatlığa soyunduklarında gözlerine perde iner olanı değil istediklerini görürler,buna tıpta geçici körlük denir genelde avukatlarda görülen bir hastalıktır.Olayın fotoğrafı bu,baktıklarında anlayabileceğine inansam bulup videosunu da koyarım ama değmez uğraşmaya.Kasıt yoktur ama sarı kartlık kontrolsüz bir sertlik vardır.Bu da resmi açıklama;

Sağlık Raporu: Milan Baros
Emre Belözoğlu ile bir pozisyonda giriştiği ikili mücadele sonucu sakatlanarak oyunu terk etmek zorunda kalan Milan Baros, soyunma odasında yapılan ilk müdahalenin ardından Bakırköy Acıbadem Hastanesine nakledilmiştir. Yapılan ayrıntılı muayene ve tetkiklerde sol ayak ikinci ve üçüncü tarak kemiklerinde kırıklar tespit edilen Milan Baros’un ayağı hemen alçıya alınarak hastaneden taburcu edilmiştir.

5 yorum:

TANGO dedi ki...

Garip Fırat bak Baros ne demiş:
Milan Baros, Galatasaray TV'ye yaptığı açıklamada, futbolda bu tür sakatlıkların yaşanabileceğini belirterek, ''Umarım en yakın zamanda iyileşir ve sahalara dönerim'' dedi. Sakatlandığı pozisyonunun, normal bir pozisyon olduğunu dile getiren Baros, ''Emre'nin kasıtlı bir hareket yaptığını zannetmiyorum. Topla oynamaya çalıştı. Bu sadece benim şanssızlığım'' diye konuştu.

TANGO dedi ki...

Hakem faul verdi. Emre maçtan sonra Baros'u arayıp geçmiş olsun diledi. Baros Emre'nin kastı yok benim şanssızlığım dedi. Fırat sarı kart istiyor. Al sana kırmızı kart. Yazık size yaaa 10 seneyi hep böyle hakemdi, karttı, penaltıydı değildi ile geçirdiniz. Ömrünüzü yediniz. Git biraz dinlen. Araba falan sat ne bileyim uefa kupasını aldığınız cd yi falan izle. Kendini iyi hissettiğinde çaldır beni daha kızdırmadım bile seni. Haa ayrıca bırak bunları da Buca maçına konsantre ol. Allah muhafaza onlarda sarı lacivert.

FIRAT dedi ki...

Sen kendi yazdığının cevabını veremiyorsun...Bırak maç sonu verilen süslü demeçleri...Ha memurluk sınavlarında çıkmaz bu sorular ben öğreteyim sağını solunu.SAĞ sarmısak ,SOL soğan öyle aklında tutabilirsin belki.
Darbe aldığı taraftan sol ayağı yani kırıldı.Rakibin kırılan ayağına vurmuş olsaydı diye saçmalamanı eleştirdim ben,Şanssızlık elbette,ama kart çıkmaz o pozisyona diyorsan yuh derim sana, bır daha ızlesen anlar mısın acaba...O kart çıksa sizi yenedik diyen var mı ? O sığlık sizde var bizde hiç olmadı...Sadece skora bakıp maç öncesi ve maç içinde olanları görmek istemiyorsun bende GÖZÜNE sokuyorum sadece.Ah bir de anlayacak olsan daha aklı başında yazabileceksın ama nerde.Şimdi sapıtıp Emre kadar taş atarsın kafamıza,tek yapabildiğin o zaten ne yazık ki.

hakang dedi ki...

fıratçım geçen sene Emre yazılarından bunaltmıştın bizleri. Mr cihazı bozuldu emreninin sakatlıklarıyla uğraşırken. Bizde garipçe savunuyorduk bunları. ne saçma işler yapmışız. şimdi emre kendini oynadığı futbolla savunuyor işte. sahanın 10 haftadır en iyizi. Hatta Türkiyenin en iyisi. Ama çok zor tabi ya. Bu satten sora alexte gs ye gitse bizde aynı şeyden bahsederdik. Gs li laex luganonun yanından geçti rüzgarı luganayo devirdi. penaltı kırmızı 5 maç ceza. ii olurdu dimi. Kızdırmayı yıla yayacaktık magnet ile ama çok sinirlisin şimdi boş bırakmıyalım seni. Bu arada sığ arkadaşım magnet ile bir çalışmamız var. Onlarıda yakında göreceksin.

FIRAT dedi ki...

Beni kızdırmak ???
Sen yine bıraz daha mantıklısın bır saaten sonra gülüp geçiyorsun ama Nural öyle değil,istediğim an ağzından köpük getirecek kadar kudurturum onu ama küser diye yapmıyorum.
Beni ne zaman kızdırdınız sanki şimdi yapabileceksiniz !
Güldürme beni sabah sabah :))