14 Ekim 2009 Çarşamba

Yabancı Teknik Adam !

''Türkiye'de bu görevi üstlenecek o kadar teknik adam varken, hala yabancı isimler konuşuluyor. 25 yıldır bu ligde çalışıyorum. Yabancı dilim var. İki akademi bitirdim eğitimim de var. İlla yabancı teknik adam istiyorlarsa, Alman vatandaşlığım da var. Benim kadar bu ülkeyi tanıyan başka bir teknik adam olabilir mi? Eğer deneyimse, fazlasıyla tecrübe sahibiyim. Açık olarak belirtiyorum. Bu göreve ben talibim''

Olmasan şaşardım zaten...Şu kadar söyleyeyim,Federasyon siyahi bir teknik adam düşünüyoruz diye açıklama yapsa,gider yüzünü kömürle siyaha boyar.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bence yerli teknik direktorler arasinda en iyi secimlerden biri olur... bi kere de sans versinler artik adamcagiza...

Adsız dedi ki...

Izmir'e hic gelmemis... Ondan bi tane bile takimimiz yok SL'de herhal... En azindan birini tutardi ligde son 5 hafta gaziyla

Selocan dedi ki...

Harita güzel olmuş :)