6 Ekim 2009 Salı

Ankara Havası Yaramadı...

Savunma kurgusunda Sabri,Emre,Emre Güngör ve Gökhan'ın olmaması büyük sıkıntı yarattı.Hakan Balta Milli takımın sol beki ancak stoper olarak başarılı olması mümkün değil,hamle zamanlaması çok kötü ve savunmanın ortasında hiç sorumluluk almıyor.Her topa atlayan Servet'te dağıldı son maçlarda.

Uğur ve Caner gerçek performanslarının çok uzağında kalınca sıkıntı büyüdü son maçta.Caner'e sol açık demek yersiz.Bu adam sol bekte Manisaspor'da ki performansı ile CSKA Moskova'ya gitti.

Keita'nın yokluğunda 11 de yer buldu kendine Aydın...Genç oyuncular başka hiçbir takımda bulamayacakları şansı Galatasaray'da buluyorlar bunun ne kadar kıymetini biliyorlar tartışılır.
Türkiye'de Aydın'ın üzerindeki formayı bir kere giymek için ne hayaller kuran yüzlerce genç futbolcu vardır ben onun çok daha fazla çaba göstermesini bekliyorum.''Yenilince ağlamayan adam büyük topçu olamaz''derdi Hagi...Bu adamlarda o hırsı ,çabayı göremiyorum ben sahaya baktığımda.

Biz istiyoruz ki bu adamlar 3 kişiyi çalımlasın ceza sahasına ortayı kessin sonra koşup o topa kafa vurup golü atsın ! Herkes kafayı Elano'ya takmış durumda.Allahtan Dunga takmadı ki adam Brezilya Milli takımında oynuyor.Kewell,Arda,Baros,Nonda ne kadar formda ise şu an o da o kadar formda daha az değil.Arda-Elano bir arada oynar mı geyiğinde öteye geçemeyenler yorum yapıyor adam hakkında.Bu yaz Dünya kupası olduğu için performansının artacağını düşünüyorum.Sürekli 11 de oynaması benim açımdan şart değil bu kadar klas bir oyuncunun kenarda bile olması avantajdır.
Bu maçın 1-0 ya da 3-0 olması çok önemli değil...Sonuçta 3 puan alamadı takım.Baros,Nonda ve Uğur'un atamadıkları 0-3 olacak maçın 3-0 bitmesine neden oldu. 0-0 iken Nonda'ya verilmeyen net penaltı sonucu direkt etkiledi.

Hiç yorum yok: