29 Ekim 2009 Perşembe

Ronaldo'dan Açıklama...

Beğendiğin Türk futbolcu var mı?
Tuncay Şanlı Türk Milli Takımı'nın en iyi oyuncularından biri. Premier Lig'de birkaç kez ona karşı oynamıştım. Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama bence en iyi oyuncunuz olabilir. Ayrıca Tuncay hala çok genç ve kendini geliştirebilir. Dünya Kupası'na gidemediğiniz için şanssız, ama bunu kafasına takmadan çalışmaya devam etmesi lazım.


NTVspor dan Emek Ege C.Ronaldo ile röportaj yapmış,şimdi TV de izledim...Bir cümlesi ilginç ve komik geldi bana.Ronaldo,Tuncay'ı 19-20 yaşında falan sanıyor galiba...Kendisi 1983 doğumlu iken Tuncay 1982 li aslında.

1 yorum:

Selocan dedi ki...

Abi ne 83'ü 85'li adam, düşün yani Tuncay'dan 3 yaş küçük. ben de izlediğim de komik gelmişti. Herifin konuşmalarını dinleyen 30luk tecrübe sanacak gerçi şimdiden kazandığı başarılar o tecrübedeki bir futbolcunun kazandığı şeyler :)