8 Ekim 2009 Perşembe

Kewell ve Savunma Oyuncuları

* Bugüne kadar karşısında en çok zorlandığın oyuncu kim oldu?
- Hep çok zorlu rakiplere karşı oynadım ama en çok zorlandığım karşılaşmalardan birisi Leeds’teyken Liverpool’a karşı oynadığım bir maçtı; ben sol açıkken Steven Gerrard sağ bek oynuyordu! Gerrard o zamanlar çok gençti ama en az şimdiki kadar usta ve gençliğinin de verdiği heyecanla daha da inatçı ve sert bir oyuncuydu. Türkiye’de birçok kaliteli savunma oyuncusu var ve beni fazlasıyla zorluyorlar. Maalesef isimlerini henüz öğrenemedim!

* Peki, Galatasaray antrenmanlarında durum nasıl? Türkiye’nin “en sert iki adam”ı Servet Çetin ve Emre Aşık’a karşı oynarken zorlanıyor musun? Örneğin sol tarafta Servet, sağda Emre olsa hangisinin üzerine gitmeyi tercih ediyorsun?

- (Kahkahalarla gülüyor). Gerçekten de ikisi de saha içinde çok sert adamlar! Ben kendi zayıf noktalarımın da onlarınkini de farkındayım ama aynı takımda oynadığımız için bunları siz dahil kimseye söylemem!

Hiç yorum yok: