29 Haziran 2009 Pazartesi

Yok Artık A.R.O.G.ones...

Aragones'in gelecek sezon takımın başında kalması halinde takımı şampiyon yapabilme olasılığının olması sebebiyle sözleşmesinde yazan 'şampiyonluk primini' de istediği belirtilirken, tecrübeli teknik adamın bu talebi yönetimi şok etti.
Aragones'in bu isteği sonrasında özellikle Başkan Aziz Yıldırım'ın çok sinirlediği ve Fenerbahçe'nin İspanyol teknik adamla köprüleri atmaya yakın olduğu belirtildi.
Eğer bu haber Fenerbahçe'li yöneticiler tarafından yalanlanmaz ise sezonun bombası budur bana göre...Sezon ortası gönderilse anlarım,zamansız işsiz kaldığı için maduriyeti nedeni ile tazminat alınır ama çalışmadığın bir sezonun tüm parasını istemek bana tuhaf geliyor.Ancak bu adamlar Avrupalı ve duyguları ile değil mantığı ile hareket ediyorlar.Hepsi tamam da ''Çalıştırsaydım belki şampiyon yapacaktım,şampiyonluk primi de istiyorum.'' demek eşeğin ağzına su kaçırmaktır !
Benim tanıdığım Aziz Yıldırım,İspanya'ya Şekip Mosturoğlu'nu göndereceğine kendi gitse ve odada Aragones ile başbaşa görüşse ! değil para istemek Fenerbahçe'nin adını bile anmazdı bence Luis Dede.
Bu adamın huysuzluğu ve bela olacağı geldiğinde belliydi kaç defa söyledik ama sakalımız yok ki dinleyen olsun.Onun yüzünden Fenerbahçe tarihinde ilk kez sezon açılışını basından gizli yaptı.Adamı gönderemediklerinden Daum'u basının karşısına çıkaramıyorlar.

1 yorum:

tahtabacak dedi ki...

ben sahit olurum aragones'e mahkemede... 1 sene daha kalsa kesin sampiyon olurdu diye... helal olsun fb'den alacagi her kurus tazminat... icine sine sine yesin dedecigim...