13 Haziran 2009 Cumartesi

Kurumsal Yapısı Kurum Bağlamış Fenerbahçe

Aziz Yıldırım belki bir süre sonra ben ne yapmışım bu kadar kendimden geçmişim diyecek ama şu anda o ruh halinde değil.Olayı tamamen One man Show haline getirdi.Afganistan'da Rusların kalesine girip Albayı kurtaran Rambo edasıyla bitirdi şovunu.Ben yazınca Fenerbahçe'li arkadaşlar ( Fazla yok,Nural ile Hakan) sallamak olarak değerlendiriyorlar ama yukarıdaki fotoğrafa bakıp cevap versinler kendilerine.2009 yılında kurumsallaşmaktan söz ederken,hem de sportif direktör olarak Aykut Kocaman'ı getirmişken bu görüntü yakışıyor mu Başkana?Hadi Aragones ile 1 aydır sözleşmeyi fesh edemediğin için Daum'u getiremiyorsun Türkiye'ye.Peki bütün Türkiye'nin konuştuğu transferi bitirme aşamasında sportif direktör !!!Aykut nerede?Muhtemelen evde bir taraflarında pireler uçuşarak uyuyor.Kimse daha Aykut resmi olarak görevine başlamadı masalını anlatmasın.Bu kulüpte ne kuralına uygun oluyor ki o ayrıntı beklensin.Aziz Yıldırım tek başına ne isterse o oluyor.Böyle bir transfer görüşmesinde yanında Aykut Kocaman değil Cemil Turan olacaksa yeni görevinde başarılar diliyorum sportif direktöre.Adamlığından şüphe etmediğimiz Aykut bu olayı sindiriyorsa Daum sonrası teknik adamlık koltuğu garanti zaten.Real Madrid bıraktığı için Fenerbahçe'yi tercih eden Roberto Carlos'u getirince biz Türkiye'nin Real Madrid'iyiz demekle olmuyor bu işler.Real Madrid transfer yaparken Başkan R.Calderon'un yanında P.Mijatovic olurdu geçen sene.Bu sezonda F.Perez'in yanında Z.Zidane var.Aziz yıldırım ise yanına Cemil Turan,Kayseri Valisi ve Kayseri'nin İl Jandarma Komutanını alıyor transferi sonuçlandırmak için.Eee ne diyelim Fenerbahçe coşturur,Fenercell konuşturur... Aziz Yıldırım izin verirse tabii ki.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Yazdıklarını genelde takip etmeye çalışıyorum.Birşey çok dikkatimi çekiyor. Yazılarında seçtiğin konular hep Fenerbahçe aleyhine sonlanıyor.Aykut KOCAMAN hakkında yazdıklarına özelliklede içine sindirebiliyorsa 3 yıl sonra ... diye devam eden kısmına katılamıyacağım.Kurumsallaşma adına birazcık bişeyler yapılıyorsa onu yapan yada yapmaya çalışan tek klübü eleştiriyorsun. Adnan POLAT'ın izni olmayan bir oyuncu floryaya girebiliyormu. Sormak istiyorum sana geçen sezon kadrosu zayıf, klübesi kötü diye kötülenen takıma yapılan bu transferlerin nesi yanlış.Ne yapmalıydı peki sence F.B. Türkiyede tavsiye edebileceğin kaç futbolcu var.Galatasaraylı olduğun çok açık olarak belli oluyor.Umarım daha tarafsız bakabilirsin konulara..

FIRAT dedi ki...

Ertuğrul düşüncelerini paylaştığın için öncelikle teşekkür ederim.Galatasaray'lı olduğun belli oluyor yazmışsın zaten hiç gizlemedim ki .Aksine profil resmim bile Galatasaray formalarımdan biri.Tarafsız olmak gibi bir niyetim ya da misyonum yok.Çünkü blog yazıyorum.Futbol dergisine yazsam örneğin 4-4-2 vb dergide yazsam daha genel konular yazarım.Ama amacım sadece Fenerbahçe'yi eleştirmek değil.Glatasaray,Beşiktaş ile ilgili de çok eleştirel yazı yazdım.Fenerbahçe'yi daha bir iştahla keyifle eleştiriyorsun dersen ona katılırım.Ama yazdıklarımı tarafsız olmalıyım düşüncesi ile yazmıyorum.Fenerbahçe'li bir arkadaşımla bloğa başladık ama o artık yazmıyor.Blog Galatasaray ağırlıklı olması benim kişisel tercihim.Ancak hiçbir zaman Galatasaray ne yapsa iyidir,Fenerbahçe ne yapsa kötüdür diye bağnaz olmadım.Blog yazan birine tarafsız değilsin demek bir anneye kendi çocuğu ile üç sokak ötede oturan birinin çocuğunu aynı oranda sevmesini istemek gibi birşey.