8 Haziran 2009 Pazartesi

TV'de Düzeysizlik

Demirören: Sen bana teessüf edemezsin" Çakar gibi kişiler sayesinde Türk futbolu değer kaybediyor.
Çakar: Doğru doğru... Ben de haftaya PAF oyuncusuyla çıkarım sahaya.
Demirören: Yok sen ufak Ahmet Çakar'la çık... Terbiyesizce konuşma benimle... Beşiktaş Kulübü Başkanı'yla konuşuyorsun...




Süleyman Seba'ya uzun ömür diliyorum ancak adam,ölseydim de bugünleri görmeseydim diyordur herhalde.Türk tipi arabesklikle işi eline yüzüne bulaştırdı.Mondragon 2002 de Galatasaray'da kiralık oynarken Metz kulübünden bonservisi için anlaşmış ancak Mondragon BJK da değil Galatasaray'da oynamak istediği için vazgeçmişti.Süreç benzer şekilde yürüse Fenerbahçe'de bu işten vazgeçerdi ancak Demirören'in tuhaf demeçleri ile iş çıkmaza girdi.Kendi takımında oynamak istemeyen futbolcunun bonservisini almaya çalışmak ezikliktir lafını Aziz Yıldırım,Demirören'e yedirir bu saatten sonra.Hiç Bosman kuralı falan demesin bilmeden,komik oluyor.Bosman kuralı futbolcunun kulübü ile sözleşmesi devam ederken konuşulacak konu değil çünkü.Bende yazdım sözleşmesi devam ediyor olsa bile futbolcu köle değildir,mal gibi satamazsın istediğin yere ancak herşeyin bir kuralı var.Bunu söyleyecek en son kişi de Demirören'dir.Fahri ve Aydın'a yaptıkları unutulmadı.

1 yorum:

Sencer Yücel dedi ki...

"Demirören: Yok sen ufak Ahmet Çakar'la çık... Terbiyesizce konuşma benimle... Beşiktaş Kulübü Başkanı'yla konuşuyorsun..."

son cümle çok enteresan. demirören ünvanını biliyor ama neye yaradığının farkında değil gibi..