23 Haziran 2009 Salı

Bomba !

Transfer bombası mı olur canlı bomba mı olur zaman gösterecek.Bu transfer Servet'in Marsilya transferinin kanıtıdır şu aşamada.Futbolunu beğendiğim bir adam değil aslında Gökhan Zan ancak Servet'i 8 Milyon euroya satıp, sıfır bonservis ile Milli takımdaki partnerini almak mantıklı.Kaldı ki Servet Gökhan'ın daha zor sakatlanan ama topu oyuna sokmada daha yeteneksiz olanı.Aralarında kalite olarak fark olduğunu düşünmüyorum.Sabri,Gökhan,Emre Aşık,Emre Güngör,Hakan Balta hatta Mehmet Topal ile Milli takımın savunma hattı Servet'in gittiğini düşünürsek yine de Galatasaray'dan oluşuyor neredeyse.Sürekli sakatlık problemi yaşamaz ise faydalı olacağını düşünüyorum.

3 yorum:

Arkhe dedi ki...

Bedavaya mis gibi transfer o ayrı da "Aralarında kalite olarak fark olduğunu düşünmüyorum." bölümü biraz abartı olmuş..

Gökhan Zan yaw.. :)

Hasan29 dedi ki...

Abi umuyorum Galatasaray Gökhan Zan'la Ş.Ligini kazanır,ama bizden gitti ya biz küme düşsek de olur :))
O kadar yani:))

tahtabacak dedi ki...

bence servetten baya bi kötü bir adam. emrelerin her ikisi de bundan iyi. aldığı para da yüklüceymiş...
servet'in gitmesinden bağımsız olarak söylüyorum, çok yanlış bir transfer... sezon içinde çok bela olur... oynasa da oynamasa da... iş topu oyuna sokmak ise en son güvenilcek stoperlerden kendisi (servetten biraz daha iyi).
Ankarasporlu ediz yerini doldururdu servetin...
çağdaş atan'ı gökhana ödenen yıllık ücretin 3te birine almak mümkündü. o bile daha mantıklı bir transfer olurdu benim gözümde...