14 Haziran 2009 Pazar

Başkandan Başkana Ayar


Ahmet Çakar'ın küçük Ahmet'i ! Mehmet'in Topuz'u derken arada kaynadı gitti Lyon başkanının Marsilya başkanına verdiği ayar...Aulas,bir başkan hakaret etmeden nasıl kavgada söylenmeyecek şeyler söyler konusunda ders verir bu ülkedekilere.


Marsilya kulübünün başkanı Pape Diouf “Her kulübün bir kişiliği, kendine has karakteristikleri vardır. Kazandıkları başarının hakkını veriyorum ama doğrusu Lyon bir bilgisayara benziyor. Oysa futbolu güzel kılan tutkudur. Lyon’un özendiğim tek yönü maç sonuçları”
****************
“Marsilya Başkanı’nın söylediklerine sinirlendim ama 10 senedir hiçbir şey kazanamayan bir kulübün yöneticisi olduğu için anlayışla karşılıyorum, ben aynı dönemde 15 kupa kazanan bir takımım başkanı olma şansına nail oldum. Evet, bu sezon şampiyon olamayacağız. Ama ben asıl bir defa daha şampiyonluğu kaçıran Marsilya için üzülüyorum. Bir tanesini kazanmanın ne kadar zor olduğunu görünce, yedi tanesini peş peşe kazanmanın değerini belki daha iyi takdir ederler” O.Lyon Başkanı J.M.Aulas

2 yorum:

Adsız dedi ki...

lyon başkanı marsilyaya "kapağı" bonservis bedelsiz göndermiş resmen

Adsız dedi ki...

Bulaşılmaz Aulas'a.