9 Ağustos 2009 Pazar

Milli Takım Aday Kadrosu

Üç büyük takım ya da yurt dışında oynayan bir futbolcunun Milli takıma seçilme şansı %70 artıyor bana göre...16 yaşında Galatasaray'da Emre'yi oynatan,EURO 96 da 2 lig futbolcusu Vedat'ı Hırvatistan maçında ilk 11 de başlatan Fatih Terim'e böyle bir eleştiri yapmak istemezdim ama kadroya seçilen oyuncuların mevcut kapasitesi ya da seçildikleri dönem hangi takımda oynadıklarına bakınca mantığım almıyor.Örnek mi ? İsmail Köybaşı Beşiktaş'a transfer olmasa ve hala Gaziantepspor'da oynuyor olsa şu an Milli takımda olur muydu emin değilim.


3 yorum:

yyyyyyyy dedi ki...

Ceyhunu kadroda görmek beni sevindirdi.. Bana göre müthiş bir yetenek..

TANGO dedi ki...

Volkan

G.Gönül Önder Servet Hakan B.

Kazım Ayhan Arda Tuncay

Nihat Sercan


Benim 11 böyle. Nihat'ın yerine Mevlüt ile başlayabilir.

FIRAT dedi ki...

Kıbrıs'a gazete hafta bir geliyor galiba...
Mevlüt sakatlığı nedeni ile 2 gün önce kadrodan çıkarıldı...
Bizimkiler dizisinde Katil rolünde oynayan Aykut Oral vefat etti...3-4gün sonra duyursan üzülme diye alıştıra alıştıra söyleyim dedim.