25 Ağustos 2009 Salı

% 100 Futbol...

Konu Türk futbolu ise tartışmasız bir numaralı yorumcusu Rıdvan Dilmen...Ama Edirne'den dışarı çıkılacaksa konuşmaması için Kanun hükmünde kararname çıkarmak gerekir.Baros'u tanımıyordu geçen sezon başında şimdi de Leo Franco'dan haberi yok.
Rıdvan Dilmen : Leo franco'nun nasıl olduğunu yine anlayamadık rakip hiç zorlamadı"
Güntekin Onay:Hocam altı senedir Atletico Madrid'te en az 100 maçını izlemişizdir,NTV de yayınlanıyor İspanya ligi...
Rıdvan Dilmen : ??? !
Mallorca ve A.Madrid'te çok uzun senelerdir oynuyor,Güntekin Onay maç sayısını biraz abarttı ama tanımıyorum demek daha ilginç.Rıdvan'ın İspanya ligi bilgi düzeyi bence şu seviyededir;Messi ile İbrahimovic yan yana dursun,hangisinin Messi olduğunu hemen anlar !

10 yorum:

TANGO dedi ki...

Yine eşşeğin bir yerine su kaçırmışsın. O programı ben de izledim. Rıdvan'ın demek istediği Franko'nun Türkiye'de nasıl bir performans sergileyeceğine işaret edecek bir maçın oynanmamış olması. Yoksa bu kalecide kim nerden aldılar ben tanımıyorum ayarında laflar etmedi. Ama sen Rıdvan'ın Avrupa futbolu konusundaki futbulcu isimlerini yada kariyerlerini bilmiyor olmasıyla alay edeceksin ya her laftan bir şeyler çıkarırsın. Tamam futbol yorumculuğu üzerinden para kazanan bir adamdan daha ansiklopedik bilgiler bekleyebilirsin ama Rıdvan'ın işi istatistik tutmak yada kariyer takip etmek değil. Çıkar karşısına iki tane futbolcu, oynasınlar hngisi olur onu söylesin. İsimleri de oynadıkları takımları da sen ezberle. Arada buradan sallarsın.

koala dedi ki...

@Magnet

Kusura bakma da, ayda 40 bin dolar para kazanan bir adam Leo Franco'nun kim olduğunu bilecek. Leo Franco İspanya'dayken kim olduğunu bilmeyebilir ancak Türkiye'ye geldiğinde yorum yapabilmek için öğnerecek.

TANGO dedi ki...

Bende diyorum ki Rıdvan Leo Franco kim demedi? Türkiye'ye geldiğinden beri nasıl bir kaleci olduğunu belli edecek bir maç oynamadı daha dedi. Bu ikisi çok farklı şey.

FIRAT dedi ki...

Tartışılan noktadaki tuhaflık senin cümlenin içinde saklı...Bir kaleci La liga da 300 den fazla maça çıkıp 10 sene oynuyorsa tanırsın.İspanya da ayrı Türkiye'de ayrı olmaz kalitesi.Şimdi Mondragon'u tanıyorduk Almanya'da nasıl bir kaleci olacağını bilmek için izlememiz gerekmiyor.Kaldı ki adam Avusturya ya da Belçika liginden değil İspanya'dan geliyor.Real Madrid,Barcelona,Valencia,Sevilla vs.vs. karşı 10 sene oynayan adam Türkiye liginde hayli hayli oynar.
Kelime oyunu yapmayın,fikir sahibi olmak için izlemem gerekiyor demek istedi.Türkiye liginde nasıl oynayacağına bakmam lazım anlamı çıkmaz o cümleden zorlama boşuna.Guiza ve Emre'den sonra Rıdvan'ın da vekaletini aldınsa avukatlık için onu bilmem.Şeytanın avukatı Nural :)))

osmancanpolatblog.com dedi ki...

ridvan dilmenin gecenlerde bi yorumu aynen soyleydi elano da iyi futbolcu cikarsa elano yu tanimiyor adam keitayi tanimiyor kewell i hic izlemedim diyordu gecen sene adam bilmiyor iste avrupa futbolunu arkadasin dedigi gibi ancak ibra ile messi yanyana durda hangisinin messi oldugunu anlar o kadar

TANGO dedi ki...

Ya hepiniz Avrupa'da fink atıyorsunuz sanki. Bu Rıdvan'ın evinde çanak anten mi yok. Gazete mi okumaz. Ntv'de mi çekmiyor. Hadi hepsini geçtim arada Güntekin'de mi anlatmıyor Avrupa'yı. Sizin televizyondan, internetten, spor dergilerinden takip ettiğiniz Avrupa ligini Rıdvan neden bilmiyor. Geri zekalı mı? Hadi diyelim bilmiyor insan sezon başında transferleri google'dan aratıp okumaz mı? Yapmayın Allah aşkına. Futbolu hepinizden iyi bilen bir adama Avrupa'da üç beş adamın oynadığı kulüpleri bilmiyor diye kulp taktınız ya aferin. Size kalsa Maratonu da siz sunarsınız.

FIRAT dedi ki...

NTV nin Real Madrid-Barcelona maçını Rıdvan'a yorumlatması kadar anlamsız olmuş yazdıkların.Gene sinir yapmışsın rahat ol...
Senin en sonda söylediğini ben en başta söyledim Türk Futbolunun en iyi yorumcusu ama sadece o kadar.
Bu işi bu kadar profesyonel yapıyorken Avrupa futbolunu takip etmeme lüksü olmadığını düşünüyorum en başından beri.Afrika ya da Güney Amerika futbolunu takip etmeye bilirsin.Ama Kewell,Baros,Anelka,Franco,Elano,
Ferrari Türkiye'ye gelince iki kelime yorum yapacak kadar tanımıyorsan ben bunu eleştiririm kimse kusura bakmasın.
Yorum yapan kimse futbolu Rıdvan'dan daha iyi biliyorum iddiasında bulunmadı o senin algın !
Ama o da senin gibi insan gözünde büyütme o kadar.
Bu iş ilgi alaka sonuçta.Wikipedia,Google a yazarak birini tanımak iş değil zaten.Zamanında İlhan Cavcav,Ersun Yanal'a sallamıştı Laptop ile ilgili.Bu işler bilgisayar ile olsa her turnuvada Japonya şampiyon olur diye.
Ha bu arada bırak bizi,Maraton'u sen sunsan Şansal Ve Erman beyler kadar saçmalamazsın eminim.

hakang dedi ki...

rıdvana sallayan taş olur. sizin c.tesi halı sahanızı bile yorum lar fırat. senden topçu olmayacağını gerçi rıdvana sormaya gerek yok bence ama. olum ne saçmalık bu ya. rıdvana futbolcuyu bilmiyor diye sallanırmı . komik olmayın olum. sana mıtsubishi evonun kaç beygir olduğunu sorup cevap alamamak gibi bişey.

FIRAT dedi ki...

:)
Sen sattığın kirecin fiyatını bilmeyip,dur şirketten birine sorayım dersen sana da sallarım.Bu iş çok net,işin bu ise evine bu işten ekmek götürüyorsan Avrupa futbolunuda iki kelime yorumlayacak kadar takip edeceksin.Söylediğim bu kadar açıkken daha neyi savunuyorsunuz onu anlamak güç asıl,komik olmayın artık.Ben sana Norveç'te kirecin fiyatı ne kadar diye sormam ama kendi bölgende fiyatlardan haberin yoksa senin ayıbın olur.Anladın mı şimdi.

n.ackgz dedi ki...

Rıdvan çok iyi futbolcuydu ama ben yorumculuğunun o kadar iyi olduğunu düşünmüyorum. Mesela Kemal Belgin i saatlerce dinliyorum ama Rıdvan ı dinlerken sıkılıyorum.Hep aynı klişe ifadeler. O kadar süre konuşunca elbette güzel yorumlar yaptığıda oluyor ama bence rıdvan bir medya şişirmesi ...