29 Ağustos 2009 Cumartesi

Kamuoyunun Bilgisine...

Fenerbahçe'nin resmi sitesi çok saçmaladığında çok sallıyorsak,iyi yaptığı zamanda övelim,nalıncı keseri gibi hep kendimize yontmayalım Nural gibi...

Sercan Yıldırım'ın transferi için Bursaspor Kulübü ve adı geçen oyuncuyla her hususta anlaşmaya varıldığına, Bursaspor Kulübü'ne bu transfer karşılığında 7 milyon Euro ve futbolcumuz Gökçek Vederson'un verildiğine, resmi imzaların pazartesi günü atılacağına ilişkin bazı medya organlarında haberler yer almaktadır.Sercan Yıldırım önemli ve değerli bir futbolcudur. Ancak Sercan Yıldırım konusunda kulübümüzün önceki açıklamaları kamuoyunun bilgisindedir. Bu tip haberler kulübümüzü olduğu gibi Bursaspor Kulübü'nün yönetimini ve Sercan Yıldırım'ı da zor durumda bırakmaktadır. Takdir edileceği üzere bu transfer karşılığında Bursaspor Kulübü'ne verildiği iddia edilen Vederson'un da bu haberlerden olumsuz etkileneceği, böylesi bir durumun hem sporcumuza hem de takımımıza zarar vereceği tartışmasızdır.Haberin maraton.com.tr ve ntv.com.tr gibi saygın kabul edilen internet sitelerinde yayınlanmasıysa üzücü ve şaşırtıcıdır. Her iki internet sitesinin yöneticilerini daha hassas davranmaya davet ediyor ve aksi takdirde bu sitelerin çok kısa bir süre içinde inandırıcılığını kaybedebilecekleri konusuna dikkat çekiyoruz.Kamuoyuna saygıyla duyurulur,
Fenerbahçe Spor Kulübü

Nural geçen gün NTV nin yaptığı yayıncılığı eleştirenlerden kanıt istemişti,NTV nin Fenerbahçe ile ilgili yaptığı spekülatif ve gerçek dışı haberler ile ilgili bir örneği taraftarı olduğu kulüp lafı hiç dolandırmadan kanıt olarak koymuş önüne.Tabi görmek isteyene.

11 yorum:

TANGO dedi ki...

Fırat ben mi okuduğumu anlamıyorum sen mi yine çarpıtıyorsun lafları. NTVspor'u eleştiren ben değildim. Aksine bu kadar kötü spor medyasının içinde doğru işlere imza atan tek kurum olduğunu söyledim. Sercan Yıldırım'ın transfer haberinin NTVspor'da çıkması ile geçen gün bu blogta konuşulanların ne alakası var. Fotomaç'ın yayın politikasını NTVSpor'un bir kez yapmış olması onları kötü yapmaz. Bu neyin kanıtı ayrıca. Birileri NTVspor'un Fenerbahçe yanlısı olduğunu iddia ediyordu. Ne yani şimdi buna kanıtmıdır bu haber?

FIRAT dedi ki...

''Fotomaç'ın yayın politikasını NTVSpor'un bir kez yapmış olması onları kötü yapmaz.''
Kimse Ntvspor kötü demedi ki iyi yaptığında iyi diyelim kötü yaptığında eleştirelim dedi,sende Aziz Yıldırım kadar kafanıza taş düşsün deyip tartışmaya ayrı bir boyut kattın !
Bu haber içeriği gereği FB yanlısı değil elbette,sadece Ntvspor'u kayıtsız şartsız mükemmel tarafsız diye nameler düzmen tuhaftı.

TANGO dedi ki...

Öyle bir şey yazmadım.Yazdıysam ispatla. Saçmalıyorsun ya. Allahtan yazarak tartışıyoruz. Nerede yazmışım NTVSpor kayıtsız şartsız tarafsız diye. Sırf bana muhalif olmak için daha iyisini söyleyemeyeceğin bir kanala sallıyorsun. YUhhhhhhhh.

TANGO dedi ki...

"Ülkede spor medyasının can çekiştiği bir dönemde yayın hayatına başlayan doğru, tarafsız ve güvenilirliğinden bir gün bile şüphe etmediğim bir spor kanalına sallanılıyordu." Yazdığım cümle bu. Bana NTVSpor'dan daha güvenilir daha tarafsız ve daha doğru spor haberi veren bir televizyon kanalı söyle susayım o zaman.

FIRAT dedi ki...

Yahu o cümleden o anlam mı çıkıyor ben cümlenin içinde kayıtsız şartsız geçiyordu demedim ki
''Ülkede spor medyasının can çekiştiği bir dönemde yayın hayatına başlayan doğru, tarafsız ve güvenilirliğinden bir gün bile şüphe etmediğim bir spor kanalına sallanılıyordu''cümlene name düzmek dedim.Ama sen düz mantıkla kelime kelime yapıştırıyorsun ben öyle yazmadım diye.O anlam çıkıyor.Daha iyisi olmaması onların yaptığı tuhaflıkları yazmayacağımız anlamına gelmiyor.Senın düz mantığınla daha iyisi yoksa o zaman bunların yaptığınıda hoş görelim mantığı.
Kulübün açıkça yalan yazıyorlar yok öyle bir şey demiş sen daha ''güvenilirliğinden bir gün bile şüphe etme''

FIRAT dedi ki...

Kaldı ki bana Ntvspor'u anlatmana gerek yok son aylardaki bazı yaptıkları dışında TV ve internet yayıncılığı beğendiğim bir kurum.Haberi doğrulatmadan uydurma ya da söylenti aşamasındaki şeyleri asla yayınlamıyorlardı.Fenerbahçe'den direkt kendilerinin ismi verilerek yapılan yalanlama onlara ciddi prejtij kaybı oldu.
Diğer tv ve internet sitelerine bakınca NTVspor Anadolu Ajansı gibi kalıyor.

FIRAT dedi ki...

Farkımız o zaten ben iyiye iyi kötüye kötü diyorum sen kuyruğuna takılıp gıdıyorsun sonuna kadar...Ben resmi siteniz kompleks yapıp Galatasaray adını geçirmemek için sitede çırpınırken dalgamı geçtim.Bu haberi yayınlarken gösterdikleri tavrı doğru buldum.Hayata FB gözlüğünü çıkararak bak inan çok renkli mesela mor renk bile var.
Hayatın boyunca resmi sitenin yaptıkları saçmalıkları savunup sadece Alex'in adını yanlış yazmalarını eleştirmiştin yanılmıyorsam gerçekten aklı başında fikir tartışması yapmak zor seninle mor forma, 6-0 düzeyinde tutmamız lazım sohbeti ama ben seni böyle kabul ettim.Can sıkıcı bir Galatasaraylı arkadaşım olacağına eğlenceli,komik Fenerbahçeli arkadaşım olsun daha iyi...

TANGO dedi ki...

Bir tek şey iddia ettim Ntv Spor Fenerbahçe yanlızı yayın yapmıyor. Onun dışında başarılı buluyorum dedim. Güveniyorum dedim. Ama eleştirilemez, hata yapmaz demedim. Bunu sen uyduruyorsun. Manasız bir tartışmaya sokuyorsun işi. Bir Fenerbahçeli olarakta iddia ediyorum Sercan için böyle bir pazarlık yapılmıştır.

TANGO dedi ki...

Canım benim. Bu sözleri "fener uçağı düşse sevinirim" diyen birinden duymak ne kadar mutlu etti beni. Sahte okey.

FIRAT dedi ki...

Son yazdığın daha acınası bir durum ben resmi sitenizin yanlışını eleştirip doğrusunu överken sen herşeyi ile savunduğun sitenin yalan yazdığını düşünüyorsun.Görüşüp,görüşmedik diyorlarsa bu senin için daha acı olmalı.FB nin yalanı Ntvspor'a göre daha çok seni üzmesi lazım.

tahtabacak dedi ki...

siz aranizda blog'u Telegol'e cevirelim, daha cok rating aliriz diye bir plan mi yaptiniz???
Firat ta Adnan Aybaba rolunde... Elinde joleyle blog'a cikar yakinda.... Firat birini ovecegim derken bile siciyorsun... Senin yazdigin ovguler "Cok fazla garisin ..na koyim" e benziyor... Niyet iltifat etmek ama soylem siciyor biraz....