24 Temmuz 2009 Cuma

Yok Ebenin...

Türk futbolunun ve Galatasaray'ın unutulmaz kaptanı ve kalecisi Turgay Şeren...Yaşı 50 ve üzeri olanlar onu Berlin Panteri,yaşı 20 ve daha genç olanlar ise ''Yok ebenin ... Ali Sami'' olarak tanıyorlar.Galatasaray maçlarını gazetede yorumlar daha doğrusu önüne gelene sallar,huysuz ihtiyarlar gibi yorum yapar.Ben kendisini Cem Yılmaz'ın Herşey Çok Güzel Olacak filmindeki asabi huysuz ama gizliden gizliye yaramaz iki oğlunu da seven babaya benzetirim.
-Sildim ulan sizi defterden...
-Niye baba ne yaptık şimdi?
-Sildim defter benim değil mi ? Sildim işte.
Bugün yazısında F.Rijkaard nasibini almış Turgay kaptandan.

''Şimdi ben Rijkaard'a sorarım; Galatasaray'da onun sistemine uyan kaç tane futbolcu var? Eğer Rijkaard bu durumdan memnunsa, söylenecek bir şey yok. Memnun değilse; o zaman sistemi değiştireceksin arkadaş. Elindeki oyunculara göre yeni bir sistem oluşturacaksın Rijkaard efendi.''

Söylediklerinin doğru ya da yanlış olduğunu tartışmıyorum.Ben üslubuna hastayım ezelden beri.Değil Rijkaard,aynı anda Mourinho,Ferguson,Wenger çalıştırsın Galatasaray'ı gene sallar Turgay kaptan affetmez.

2 yorum:

M.T dedi ki...

Sayesinde Telegol meşhur oldu :) Turgay babayı da böyle kabullenelim artık saygımız sonsuzdur kendisine.

Clerk dedi ki...

doğru tespitte bulunmuşsun. başka bişey ya turgay şeren.