28 Temmuz 2009 Salı

Galatasaray Formaları # 2009-2010

İşin içinde Adidas olunca çok sıradışı tasarımlar beklemiyordum zaten...Beyaz formada neredeyse parçalı gibi klasik olmaya başladı ve bence Galatasaray takımı ile özdeşleşmeye başladı.Ama geçen sezon giyilen beyaz forma bence daha güzeldi.O forma için ilk defa bir beyaz formayı beğendim demiştim.Özellikle parçalı formada reklamın ayrı bir renk içinde değil direkt forma üzerinde kullanılması daha güzel olmuş bu sezon.

Bence bu sezon hazırlanan parçalı forma görünüm olarak daha iyi olmuş.Kırmızı solda değil sağda kullanılmış ve kollardaki renkler ters yapılmamış.Bu görünümü daha çok beğendim. Forma konusundaki değişmez düşüncem şudur,Ali Sami Yen'de parçalı giyinde deplasmanda değil mor çingene pembesi bile olur.

Beyaz ve parçalı klasik oldu dedik,her sezon aykırı bir renk kullanılıyor artık.Geçen sezon turuncu için ketçap mayonez karışımı gibi demiştim ilk gördüğümde sonra futbolcular üzerinde maçta görünce değişik ve çok güzel geldi bana ve geçen sezon aldığım formayı turuncu seçtim.Başkan gelecek sezondan itibaren kullanılacak aykırı renk için taraftar anketi düzenleneceğini ve 5-6 renk içinden taraftarın en çok beğendiği rengi forma için kullanılacağını açıkladı. Son olarak bu formada adı görünsün diye dünyanın parasını veren Türk Telekom bu kadar etkisiz ve silik görünümü nasıl kabul etmiş anlaşılır gibi değil.Bir taraftar olarak formadaki reklamın çok ön plana çıkmaması bizi memnun eder tabii ki.
Nasıl ki Fenerbahçe demek çubuklu demekse,Galatasaray demek de parçalı demektir...Arda üzerindeki formaya değil parçalıya bakıyor doğal olarak.Belki de son 10-15 yılın en güzel formalarıydı geçen sezon.2008-2009 formalarından parçalı,beyaz ve turuncu bence çok güzeldi.

Hiç yorum yok: