20 Temmuz 2009 Pazartesi

FBTV

Fenerbahçe TV'nin de resmi siteden bir farkı yok bir konuda...Hangi konu mu?Tabii ki Galatasaray.Geçen gün Ribery ile ilgili bir haber verirken Bayern Münih öncesi oynadığı takımları sayarken Metz ve Marsilya olduğu söylendi.Benzer bir tavır Emre transferinde de yapılmış İnter ve Newcastle takımlarından bahsederken 100 yıllık dostlarını unutmuşlardı !Tamam bunlar ulusal kanal değil,bir kulübe ait televizyonlar ama böyle ucuz numaralara gerek yok.Ben ne Galatasaray'ın ne de Beşiktaş'ın televizyonunda böyle birşeye şahit olmadım.Nedir bu kompleks anlamak mümkün değil.Çok mu zor Galatasaray kelimesinin söylenmesi.Bu konuda fikriniz nedir Magnet ve HakanG arkadaşlarım.Fenerbahçe kulübüne yakışıyor mu bu şark kurnazı,çapsız adamlar.Bu adamlar kraldan fazla kralcı mı yoksa Kral mı(Aziz Yıldırım) talimat veriyor malum külübün adı geçmeyecek diye.

7 yorum:

cemilorhon dedi ki...

Haksızlık etmemek lazım. Geçen yıl şampiyonluk maçımızın ve kutlamalarımızın görüntülerini gayet geniş bir şekilde vermişlerdi:)

TANGO dedi ki...

Ben bir Fenerbahçeli olarak Frank Ribery isminden Galatasaray'da oynadığı dönem dışında asla rahatsız olmadım. Galatasaray'dan ayrılış hikayesini hatırladıkça yüzümde bir tebessüm oluyor. O nedenle Ribery'nin oynadığı kulüpler arasında benim için en anlamlısı Galatasaray. Böyle bir şey Fbtv de oldu mu bilmiyorum ama olduysada manasız buluyorum. Sırf ezeli rakibe gönderme olsun diye bile yazılacakken Galatasaray'dan bahsetmemek fırsat tepmektir. Galatasaray kompleksine gelince böyle birşeyi nereden uydurduğunu biliyorum ama blogta "göt1 kelimesini kullanmak istemiyorum. Hapimiz Ribery'yiz hepimiz kaçan milyon eurolarız. :)

Selocan dedi ki...

Evet yakışıyor çünkü dediğin gibi hakikaten çapsız adamlar. Her konu da altta kalmanın ezikliği ile Galatasaray kelimesini ağızlarına dahi alamıyorlar. Anelka Türkiye'ye geldiğinde FB imza töreninde Türkiye hakkında ne biliyorsunuz diye sormuşlardı ve ağzından çıkan 2 kelimeden 1'i Galatasaray'dı. Bu çapsız FBliler sanki Galatasaray başka dilde anlaşılmıyor, bu söylediği cümleyi çevirmeye dahi tenezzül etmemişlerdi. Ama şu var bu olaylar FB'nin ne kadar düşük düşeyde bir takım olduğunun ispatı. Asıl yüzde tebessüm bırakacak işte FB'nin yaptığı bu komiklikler. Ödleri kopuyor ödleri.

TANGO dedi ki...

Ödümüz kopuyor 10 yıllık Kadıköy geleneğini 11. yıla taşıyamayız diye.. :P

Selocan dedi ki...

arkadaşım saçma bir taraftar muhabbetine girme çabasında bulunma Ben burada FB'li taraftarlara da bir şey demiyorum benim de bir ton FB'li arkadaşım var. Sizin yönetim anlayışınızda bir problem var diyorum. Bu FB tv de yapılan ve daha da çok örneği olan Galatasaray kelimesini ağza almamak anlayışı komik bir anlayış bu dediğime birçok Fenerli de katılır zaten ne gerek var bu kadar sığ olmaya ne gerek var Galatasaray lafını kullanmama politikasına sence de komik değil mi? Bahsetmek istediğim bu durum. Sen de çıkmışsın bana ne söylüyorsun Ben lise çocuğumuyum seninle atışacam git allah aşkına.

TANGO dedi ki...

Ben kompleksli lafına takıldım. Yoksa böyle bir uygulamayı bende doğru bulmuyorum. Ama bir Fenerbahçe'li yönetici neden Galatasaray'ı kıskansın yada neden ödü kopsun. Çapsızlık, düşük düzezlilik lafları edip ateşe benzin döküp kenara çekilmekte gayet fair play bir durum. Neyse uzatmann manası yok.

FIRAT dedi ki...

Ne dolaştırıyorsun o zaman lafı.Evet saçmalamışlar deyıp geçsene.Kompleksli lafına nıye takıldın,Taraftar ya da yönetici,futbolcu değil ki bu tuhaflığı yapan.TV ve sitenin ÇAPSIZ ve KOMPLEKSLİ yöneticileri ya da sorumluları her kimse.Ateşe benzin dökmek değil suratlarına ayna tutmak o laflarım.Aklı başında hiçbir FB li'de üstüne alınıp bozulmaz akıllı ise.
Bu yaptıkları kaçıncı saçmalık saymakla bitmez.Sadece bunları yazmak için ayrı blog açsam olur yani.Bu artık ihmal,hata filan değil resmen eline silah verilen cahil tetikçiler gibiler.Ha bunlar kendi başlarına bu olaylara imza atıyorsa aklı başında yönetici '' siz Fenerbahçe'yi küçük düşürüyorsunuz'' deyip kovar bunları.Yıllarca hala ısrarla devam ederse çıkıp bu işte sizinde sorumluluğunuz var artık demek hakkına sahip oluruz. Futbolcu,yönetici,teknik adamı eleştiririz yaptıkları ile ama bu adamların konuşulacak yanı yok.Savunmamak yetmez,eleştirmeyen bile saçmalığa ortak gıbi duruyor bir noktadan sonra.Galatasaray şöyle yaptı FB böyle yaptı noktasına çekip sidik yarıştırmak değil mesele...Benzer bir örneği Galatasaray'ın resmi sitesi ya da TV sinde gören varsa yazsın tartışalım.