20 Temmuz 2009 Pazartesi

Vedat Okyar'ı Kaybettik

Kalitesi,asaleti ve yorumları ile günümüz Türk futbolunda kalmayan karakterlerden biriydi Vedat Okyar...Süleyman Seba ekolünden bir gönül adamı yani...Seba sonrası, her şartta kazan zihniyeti Beşiktaş'ta da kabul görünce gönlü kırılmıştır kuşkusuz.Ben spor yazarı degilim,eski bir futbolcuyum nacizane futbol yazıları yazmaya çalısıyorum derdi. Besiktaslı oldugum icin de Besiktas'ın futbolunu yazıyorum" demiştir her zaman.''Ben teknik direktör olsam,Baki'yi bir çılgınlık anıma gelir de oyuna alırım diye ilk 18'e bile almam.'' cümlesini kurmuş adamdır kendisi.Rahmetli Kazım Kanat'ı ne kadar antipatik bulduysam,Vedat Okyar'ı da o kadar sempatik buldum bugüne kadar.Beşiktaş'lı duruşu diye birşey varsa onun son kalesiydi medyada Vedat Okyar...Ondan sonra meydan iyice medya maymunlarına kalır artık.İki kupanın morali ile kalk ayağa Vedat Abi demiştik ama olmadı Allah rahmet eylesin.

1 yorum:

TANGO dedi ki...

Bu Demirören yönetiminin toprağa verdiği kaçıncı Beşiktaşlı. Kahırdan mı ölüyorlar. Allah rahmet eylesin. Çifte kupa gördü ama Demirören'in geldiği gibi gidişini görmek nasip olmadı.