20 Temmuz 2009 Pazartesi

Türk Lokumu Tugay

Herkese nasip olmayacak bir veda sahnesi yaşadınız. Son maçınızda Tugay maskeleri takıp, ayakta alkışladılar sizi. Ne hissettiniz o anda?
- Çok gurur verici bir durum elbette; hem benim adıma, hem ülkem adına... 10 sene bir yabancı ülkede top koşturuyorsunuz ve sahada gösterdiğiniz performansla, oynadığınız oyunla, gösterdiğiniz çabayla insanların saygısını ve sevgisini kazanıyorsunuz. Türk bayraklarıyla, maskelerle, büyük pankartlarla duygularını dile getiriyorlar. Süperdi.
- Haberiniz var mıydı bunların olacağından?
- Bazı şeylerden habersizdim, bana da sürpriz oldu. Bir tek Türk bayraklarıyla gelineceğini biliyordum ama maskeler, tişörtler çıktı ortaya...
- Sokaklarda barlarda bile Türk bayrakları açılmış...
- Blackburn şehrindeki bütün 'pub'ların yarısı İngiliz, yarısı Türk bayraklarıyla, benim adıma yazılmış pankartlarla doluymuş. İster istemez duygulanıyorsunuz, tüyleriniz diken diken oluyor. Hizmet ettiğiniz bir kulüp, bunun karşılığında saygı ve sevgisini böyle gösteriyor. Yolda, statta durdurup 'Bırakma' diyor, 'Kulüpten ayrılma' diyor. Sevinmez misiniz?

Hiç yorum yok: