23 Temmuz 2009 Perşembe

Yalancı Kanarya

İnsanlar üçe ayrılır...Karakterli olanlar,zayıf karakterli olanlar ve karaktersiz olanlar.Profesyonel oyuncu elbette taraftarı olan kulüpte oynayacak diye birşey yok.Beşiktaş'lı Mehmet Topuz Fenerbahçe'de ,Galatasaray'lı Arda Galatasaray'da oynayabilir kimse bu tercihlerini yargılayamaz.
Ama üç sene önce Galatasaray'lıyım diyen biri bugün ben o zaman da Fenerbahçe'liydim diyorsa ve Galatasaray'dan geçmişte oynadığım takım diye söz ediyorsa buna profesyonellik değil yediğin kaba sıçmak denir ifademi mazur görün.Bugün boğazından geçen 10 lokmadan 8 ini ''geçmişte oynadığı takıma'' borçluyken üstelik.
Aceto Balsamico bloğunu yazan Bülent Timurlenk'in 2006 yılı Mayıs ayında Galatasaray dergisi yayın koordinatörü iken yaptığı röportajdan bir bölüm aşağıda.
Son iki sezondur hep Fenerbahçe'ye transferin konuşuluyor... Sen her seferinde''Dönersem Galatasaray'da oynarım ama kariyerime yurt dışında devam edeceğim'' diyorsun...
"İnter'den ayrıldığım dönemde Fenerbahçe bana çok iyi bir teklifte bulundu. Fakat ben Galatasaraylıyım. Kariyerime yurtdışında devam ediyorum ve dönmek istediğimde şartlar nasıl olursa olsun Galatasaray'a dönmek isterim. Galatasaray'ı çok seviyorum. Profesyonel hayat bu, Fenerbahçe forması giymem demiyorum. Çünkü çok fazla olay yaşanıyor. Büyük konuşmayı sevmem. ben o dönem de Galatasaray'dan ayrılmak istemiyordum. Fakat ayrıldım, ne yapabilirim ki?... O yüzden büyük konuşmamak gerekir.
Büyük konuşmamakla iyi yapmışsın ama yalanda konuşmasan daha iyi olurdu.Hem zaten dürüstçe çıkıp Galatasaray'lıyım desen de Fenerbahçe'ye transferin bozulmazdı ki...15 dakikaya bakardı Fenerbahçe'li olman.

3 yorum:

mamo chello dedi ki...

Beşiktaş'lıyım abi..ama bu adamın fenere transferi olmamıştır benim nazarımda..tümer bunun galatasaraylı olduğu kadar beşiktaşlı değildi bence,ama fenere gidince,bi hadi len falan olduk hepimiz..Tuncay çıkıp beşiktaşa gelirse de aynı şeydir..hiç birine itirazım olmaz,ama hiçbiri de içime sinmez..

Clerk dedi ki...

benim işim futbol oynamak, aldığım paranın hakkını vermek diyen baba servet bir yanda, 27 yıl galatasaraylı olup 28. yaşında çocukluktan beri fenerbahçeli olmuş olan emre diğer yanda. tek ucu b.klu değnek bu resmen.

Özgür Umut Vurgun Blog dedi ki...

Ellerine sağlık olayın özeti budur belkide yazıyı çok uzun bile tutmuşsun...bence bu kadar kendini yoracak sana enerji harcatacak bir insan değildir bir zamanlar GALATASARAYIMIZDA oynamış olan şahıs...