6 Eylül 2009 Pazar

Aslında 5 Yemelerine Az Kaldı !

Nural'ın isteği ile eski defterleri karıştırdık.Fenerbahçe'nin sitesinde yapılan terbiyesizliği hatırlatmıştım geçen gün.Dakika dakika kupa maçı manşeti ile verilen haberin başlığı aynen şu şekilde;Cimboma Koymaya Az Kaldı !...Haberin devamında''Takımımızın maçta giyeceği malzemeleri taşıyan otobüs Samandıra tesislerimizden ayrılarak Olimpiyat stadına doğru yola çıktı.Samandıra tesislerimizde bir yandan eğlence,bir yandan kupa maçı hazırlığı var...''
Maçın skorunu hatırlatmama gerek var mı bilmiyorum ama yine de yazayım.
Galatasaray:5 - Fenerbahçe:1

5 yorum:

Melih Carter dedi ki...

ÇOTANK! baska lafa gerek yok, biz ezikler gibi aldıkları farklı skorların bokunu cıkarıp tekrar tekrar dillendirmiyoruz, farkımız bu iste

FIRAT dedi ki...

@Melih Carter

Melih öncelikle okumakla kalmayıp,yorumlarını paylaştığın için teşekkürler.Bende burada bazen eleştirirken,karaktersizlik, kompleksli olmak gibi ifadeler kullanıyorum ama kantarın topuzunu kaçırmamak için dikkat gösteriyorum.Çok terbiyeli olun küfür ederseniz ağzınıza biber sürerim değil amacım ancak ezik,büzük gibi tanımlamalarda hoş olmuyor.Farklıysak farkımızı göstermemiz gerekir bence.Hepiniz biliyorsunuz Galatasaray'lı olduğumu.İnsan sevdiği ile daha çok ilgilenir ama sadece takımımızı övelim,rakibe nefret kusalım yeri olmasına izin vermem bloğun.Tadında ve kararında her şeyle inceden dalgamızı geçelim.Keyif için yazalım,okuyalım,öğrenelim istiyorum futbol dünyasında olanları.
Saygılar.

Melih Carter dedi ki...

@Fırat

dogru soyluyosun dostum kusura bakma, bidaha yorumlarimi yazarken daha dikkat ederim laflarima :)

TANGO dedi ki...

Aslan terbiyecisi Fırat :)

mamo chello dedi ki...

obaaa..sağlam geldii:))