15 Aralık 2008 Pazartesi

Seyircisiz Ankaraspor

''Bir takımın şeref tribününde ,kalan tribünlerden daha çok taraftarı varsa, sahada ne kadar güzel futbol oynarsa oynasın, başında kim olursa olsun, maç kaç kaç kazanılırsa kazanılsın bir şeyler eksik kalıyor işte.''Diye yazdı Radikal'de Banu Yelkovan...İşte bu yüzden bu ligde istemiyorum Belediye takımlarını.Eskişehirspor,Bursaspor vs. bu ligin rengi seyircisi ile.Bu belediye takımları siyasetçilerin oyuncağı maalesef.Belediye bütçesi ile transfer yapıp en üst lige çıkmış bu takımları anlamıyorum.Yunanistan'da Atina Büyükşehir Belediyesi ya da İtalya'da Milano B.B. diye takım var mı? Bu nasıl bir saçmalıktır.

6 yorum:

Turgay Keskin dedi ki...

İstediği kadar iyi futbol oynasın Ankaraspor hiç bir zaman belli bir sayının üzerinde seyircisi olmayacak.

Zaten Banu Yelkovan durumu özetlemiş, şeref tribünde bir sürü takım elbiseli adamla olmuyor bu işler..

hakang dedi ki...

merak etmeyin arkadaşlar Ankaraspor Ankaragücü ile birleşme kararı aldı. Federasyonun onayını yıl sonunda vermesini bekleyecekler. Ankaragücü taraftarının Cemal Aydını istifaya çağırmasının ana nedeni de budur zaten. Tek karşı çıkan yer MKE. MKE Ankaragücünün sponsoru ve bu olayın karşısında. Bunu çözmek zaman ve siyaset isteyecek sanırım. Bu konuda sizleri daha da bilgilendireceğim.

selaminko dedi ki...

ya bırakın Allah askına tamam seyircisi yok dogru. ee peki son maclarında maraton tribunu neden o kadar dolu gozuktu bana ben mi yanlıs gordum? Kale arkası falan bostu ama maraton doluydu. Hatta sasırdım. Noluyor lan dedim. Bu resimdekinden cok farklıydı.

selaminko dedi ki...

www.ligtv.com.tr adresinde videolig kısmına girip bakın. Ankaraspor'un ilk golunu gosterdikleri videonun 18. sn sinde tribunde bekledigimizden fazla kalabalıgın oldugu görülür :)

hakang dedi ki...

selaminko Ankaraspor spesifik bir örnek . İst. belediye 80.000 kişilik stadda 80 kişiye oynuyor. Belediyeler bu işi yapamazlar. şehir takımlarının önü açılmalı. Sorun Ankaraspor değil. Tüm belediye takımları

selaminko dedi ki...

ya bence de hic luzumları yok zaten. bana kalsa su ligde adanademirspor oynasın, sakaryaspor oynasın ne biliim seyircisi olan gercekten rakiplere kabus olacak deplasmanlar olsun. es-es tribunleri gibi olsun her stat. ama maalesef ulkemizde pek mumkun degil. ha evet seyircili takım istiyorum. belediyelerin bu işten cekilmesini istiyorum ama bu takımlarında oynadıgı futbola, o futbolculara o teknik kadroya da haksızlık etmek istemiyorum.sonucta onlar da cok yogun emek harcıyorlar. mesela hatırlayanınız var mı bilmiyorum bursanın reserv takımı birinci lige yukselmeyi haketmişti ama izin vermediler cıkmalarına bursaspor adında bi takım var diye. gerci bu konu tamamen farklı bi konu. karıstırmayalım. sonuc olarak evet bld.lerin elini etegini cekmesini istiyoruz di mi? e peki kayserispor? sivasspor? gazianterpspor? kocaelispor? bunlarda belediyenin yardımı yok mu? var uc buyukler haric hepsine belediyeler yardım ediyor.