10 Aralık 2008 Çarşamba

KÜÇÜK Hakan !

Yapan yapar.yapamayan eleştirmen olur demişler…Eleştiri kelimesi ülkemizde hep negatif anlamda algılanıyor.’’Filmi izledim ve çok beğendim’’cümlesi de bir eleştiridir.Yani eleştiri,olumlu ve olumsuz eleştiri olarak ikiye ayrılır.Niye böyle bir giriş yaptın diyeceksiniz.Hakan Şükür daha dün bir,bugün iki yeni yorumcu olduğundan onun yorumları ile ilgili ayrı bir yazı yazacağım.Ancak Hakan Ünsal niye Küçük Hakan olduğunu ve hep öyle kalacağını kanıtlıyor TV de yaptığı yorumlarda.Galatasaray’ı hep övsün hep iyi konuşsun demek değil elbetteki amacım ama iyi oynayıp,kazandığı maçlardan sonra bile ‘’Rakip bugün beklediğimden çok kötüydü,bu kadar kötü oynadıkları için Galatasaray kazandı’’yorumları kabak tadı verdi ve artık kötü niyetli olduğunu düşünüyorum.Bir çok kimsenin fark yer diye düşünüp beklediği Benfica ve H.Berlin maçları sonrasında bile maçı yorumlamak yerine rakip için’’Nasıl bu kadar kötü oynadılar anlamıyorum’’ üzerinden yorum yapması asıl niyetini belli ediyor sanırım.
Galatasaray yönetiminin ve teknik kadronun yaptığı hataları elbette söyleyecek biz de söylüyoruz ancak bu kadar sinsi yorumda yapılmaz diye düşünüyorum.
Sanki bir içinde kalmışlık !,çıkartamamışlık ! var yorumlarında.D.Ç.Karabükspor’dan küme düştüğü sezon geldiği Galatasaray’da F.Terim ve dönemin muhteşem kadrosunun sayesinde bir yerlere geldiğini unutmamalı bence.B.Rovers ve Rizespor’da hiç birşey yapamadan futbolu bıraktı.
Bugün boğazından 10 lokma geçiyorsa bunun 9’unu Galatasaray’a borçlu olduğunu unutmadan daha iyi niyetli yorumlar yapmasını diliyorum.
Sezon başından beri yaptığı sinsi yorumları burada aslında detaylandırabilirim ama bu yazının bile o kişilikte biri için uzun olduğunu düşünüyorum.

Hiç yorum yok: