21 Aralık 2008 Pazar

Adam Arıyorum !


Filozof Diyojen günümüzde yaşıyor olsaydı elinde feneri stadyumlarda dolaşırdı ;''Adam arıyorum''diye...Galatasaray,Fenerbahçe,Beşiktaş ayırmadan Türk futbolunda futbolcusu,teknik adamı,yöneticisi dürüst olsun artık yahu.Bir tane adam çıkmaz mı kamuoyunun karşısına ofsayttan gol attık,top elime çarptı ama hakem görmedi ya da penaltı olmayan bir pozisyonda gol attık,rakibimizin emeği boşa gitti diyecek.Hata nasılsa bizim aleyimize de oluyor bana mı kaldı kahramanlık, yanımıza kar kalsın diye düşünüyor istisnasız herkes.Onlarca örnek verebiliriz iki tanesi ile ilgili fotograf koydum.Çok mu zordu Denizlispor kalecisinin gidip hakemi uyarması.Hadi top tam çizgiye düşse bir an için net görememiş olabilirsin ama top çizginin 1.5 mt içine düşüp bundan nemalanmak ayıptır artık.Maç 0-4 Fenerbahçe'nin lehine olur anlarım,0-0 iken Önder'in attığı gole inanmayıp giderken hakemin gol kararının üzerine yatması ayıptır.Gerçekten bir tane ADAM arıyorum,çıkıp kıvırmadan dürüst konuşacak.

Hiç yorum yok: