27 Nisan 2010 Salı

Olmadı Yılmaz Vural...

''Barcelona'yla aramızdaki tek fark onlar şampiyonluğa oynuyor,biz küme düşmemeye!
Yılmaz Vural manşete çıkacak demeç vermeyi sever.Geçen hafta bu cümlesi çok konuşulmuştu.Ama bugüne konu olması bu söyledikleri değil.Son aylarda Daum'a söyledikleri sonrası Pazar maç öncesi can ciğer kuzu sarması olması bence tuhaftı.Elbette düşman olsunlar gördükleri yerde birbirlerine kafa göz girsinler demiyorum ama bu kadar salladığın kişi ile karşılaşıyorsan ekini sıkıp hoşgeldin der geçersin.Çünkü futbol dışı çok ağır sözler söyledi yakın zamanda.Kokainman dedi, yalaka dedi, İstiklal Marşını ben doğru dürüst okuyamıyorum o nasıl okusun ağzını oynatıyor samimiyetsiz dedi,aynı diplomaya sahibiz ben 400 bin TL kazanıyorum O ise 4 milyon Euro alıyor dedi.Kısaca demediğini bırakmadı ancak Pazar günü sanki bunları söyleyen o değilmiş gibi Ankara'dan abim gelmiş tadında öpüşüp koklaştılar,bence söyledikleri ile davranışları fena halde çelişti.

1 yorum:

BurAk dedi ki...

Yilmaz Vural'in olan nesi vardi ki bu olmadi Firat?

Burak
http://dikinefutbol.blogspot.com/