29 Nisan 2010 Perşembe

İnter Finalde...

Bence sezonun finali bu maçtı...Hücüm üstadı ile savunma üstadının kapışması.İkinci yarı ve özellikle son 20 dk. İnter 18 i içersinde oynandı abartmıyorum.İstatistik tablosu ve pas adetlerini görünce daha iyi anlayacaksınız.

Maçın bir şekilde 2-0 olup Barcelona'nın tur atlayacağını düşünüyordum ama İnter rakibine siz topunuzu oynayın biz kalemizi savunalım deyince İnter sahadan istediğini alarak çıktı.Motta'nın atılması ağır bir karar gibi duruyor.91.dk da Krkic'in temiz golü sayılmayınca Barcelona'nın Madrid'teki final rüyası başka bahara kaldı.

Şut ve pas verileri maçın özeti aslında.Ancak bu sahada hele 10 kişi kalmışken başka türlü oynarsanız çıkamazsınız zaten.

Her zaman kibirli ve küstah tavrını sergilerdi ancak ben bu kadar coşkulu sevinmesini 2004 te Porto ile CL kupasını kaldırdığı dönemden beri görmemiştim.

Surat ifadesine bakar mısınız? Messi ne kadar mütevazi ise Mourinho'da o kadar küstah değil mi?İtici bulan da var karizmatik bulan da.Kimsenin sevgisine ihtiyaç duymayacak kadar egosu yüksek biri zaten.Ama bu tavır dünya da en çok ona yakışıyor bence. Porto,Chelsea ve İnter'de başardıklarına bakıyorum da benim dünya gözü ile izlediğim en iyi teknik direktör bu adam.İkinci favorim Capello'ya uzak yapacak kadar hem de.

İnter'liler özellikle Mourinho sevinci o kadar abarttı ki onların ateşini söndürmek Barcelona'lı saha görevlilerine kaldı.Bu tip ucuz işler sadece bu topraklarda olmuyormuş demek.

Savunma oyuncusu Pique attığı için arada kaynadı bu gol bana kalırsa. Messi atsa yere göğe koyamazdık.Guiza vatandaşını izlesin gol nasıl atılır diye. Golde Cesar ve Cordoba resmen bakkala gitti,daha dönmedi.

İlker Yasin topu olduğu için mahalle maçında mecburen oynatılan velet gibi duruyor ekranda.İnsan onu dinleyince Ertem Şener'i arıyor düşünün artık.Bir yanda Guardiola ve Mourinho diğer yanda İlker Yasin ve Hikmet Karaman...Sonra bu ülke niye Dünya Kupasına gidemiyor diye sorguluyoruz.Ne alaka demeyin öyle işte. Neredeyse maç bitecek,İniesta sahada var mı yok mu haberi yok.

Bu sonuca İnter taraftarı kadar sevinenler elbette Real Madrid taraftarları.Barcelona'nın elenip Madrid finaline çıkamaması bana geçen sene Hamburg'a elenen Galatasaray'ın Kadıköy'e gelememesine sevinen Fenerbahçe taraftarını hatırlattı.

Hiç yorum yok: