27 Eylül 2008 Cumartesi

Yorumsuz

2006 yılı:

Inter'den ayrıldığı dönemde Fenerbahçe'nin kendisine çok iyi bir teklifte bulunduğunu dile getiren Emre, şunları söyledi:
''Fakat ben Galatasaraylıyım. Kariyerime yurt dışında devam ediyorum ve dönmek istediğimde o gün şartlar ne olursa olsun Galatasaray'a dönmek isterim. Galatasaray'ı çok seviyorum. Profesyonel hayat bu, Fenerbahçe formasını giymem demiyorum. Çünkü çok fazla olay yaşanıyor. Ben Galatasaray'dan ayrılmak istemiyordum, ama ayrıldım. Ne yapabilirim ki? O yüzden büyük konuşmamam gerekir.'


2008 yılı:

Fenerbahçeli biri olarak, sarı-lacivertli ekibe transfer olmaktan mutluluk duyduğunu belirten Emre,”Galatasaray’a büyük hizmetler yaptım. Çocukluğumda Fenerbahçeliydim. Kader beni 13 yaşımda Galatasaray altyapısına taşıdı. Daha sonra A takıma çıktım ve çok güzel günler yaşadım. Bu demek değil ki Fenerbahçe’de güzel günler yaşamayacağım. Fenerbahçeli bir genç olarak Fenerbahçe’ye gelmiş olmaktan çok mutluyum. Oynadığımız takımlarla özdeşleşiyoruz biz, ama profesyonel futbolcu olduğumuzdan dolayı şu an benim için esas olan Fenerbahçe’nin başarısı. O dönemde de esas olan Galatasaray’ın başarısıydı ama Fenerbahçeliydim, bu bir gerçek. ”

1 yorum:

Adsız dedi ki...

2 yıl insan hayatında çok şey değiştirio olsa gerek...