25 Eylül 2008 Perşembe

Bunlara Gerek Yok ! Emre

''Küçükken ailem Fenerbahçeli olduğu için ben de Fenerbahçeli idim'' demiş...Gereksiz bir gerginlik ve eziklik var açıklamalarında.Roberto Carlos küçükken Fenerbahçeli idim deseydi daha inandırıcı olurdu. Bütün bir futbol hayatı yanlış seçimlerle geçti.İnter'e gitmesi de Newcastle'a gitmesi de hataydı.İyi bir oyuncunun ortalama 35-40 maç oynadığı lig de 15-20 maç ,onun da yarısı sonradan oyuna girerek oynayan biri ,sezonda 3.5 milyon euroluk sözleşme için Fenerbahçe'li olur tabi ki.Bundan sonra taraftara kendini sevdirmek istiyorsa çıkıp sahada oynayacak,tribünlere değil.Sen çıkıp sahada başarılı olamadıktan sonra değil ailen yedi sülalen Fenerbahçe'li olsa anlatamazsın bunu Kadıköy de tribünlere. Biz Hagi'yi ya da Bülent'i küçükken tuttuğu takımlar nedir bilmezken sahada yaptıkları ile sevdik.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

biraz aceto'dan kopya olmuş gibi ama :)

Figueres dedi ki...

acetonun pinokyosu ile ayni olabilir ama yorum guzel olmus. emrenin bunlari yapmasina gerek yoktu. biz zaten parayi sectigini biliyoruz. bunu dedi diye FBliler onu daha cok sevmez ama GSliler daha cok nefret eder. gercekten yazik bu adama. milli takimin kaptani oldugu icin de bize yazik.

Adsız dedi ki...

Ben Emre'nin parayı seçtiğine inanmıyorum. Aldığı 3.5 mil. euro parayı Galatasaray verebilir. O gelmek istese tüm Galatasaray camiası onun peşinden koşacak ve yönetimide her türlü fedakarlığı yapacaktır. Özellikle lincoln gibi bir futbolcuya bunun üzerinde bir para verebiliyorsa (kewel,meira, nonda ve baro'dan bahsetmiyorum bile)sorunun para olmadığı ortadadır. Ancak sizin için bu konunun değişmesini de beklemiyorum. Emre GS ye gelmek istiyecek de Polat onu alamayacak. Hemde bu yıl harcadığı para ortadayken. Bunu bana anlatamazsınız bence kendiniz bir oturup düşünün. Fanatiklik boyutunuz fazla ise Emre para için gitti dersiniz. Mantıklı düşünürseniz bunun nedeninin para olmadığını anlarsınız. O hala iyi futbolcu olduğunu ispat etmek için bize geldi. Muhtemelen de Gs klübünün içindeki bazı kişilerle olan sorunları onu Fb ye itti. yarın Tuncay GS gelse bana kimse bunun para için olduğunu anlatamaz. Servetin GS ye gelişi de farklı değil sanırım. işallah tekrar düşünür karar verirsiniz. pek zannetmiyorum ama yinede bir deneyin. belki başarırsınız.