26 Eylül 2008 Cuma

Türk Boğası

Brezilya'dan ülkemize gelip Türk vatandaşlığına geçen Aurelio Milli takıma yaptığı hizmetlere devam ederken,aynı zamanda İspanya liginde Türkiye'nin reklamını da yapmaya başladı oynadığı futbol ile.Sakatlık yaşamaz ise her hafta futbolunun üzerine koyarak takımın vazgeçilmezi olur bence.Bu hafta Real Madrid maçını izlersem gözüm üzerinde olacak.
İspanya'da Don Balon dergisi onun için şöyle bir ifade kullanmış:"O da tıpkı vatandaşı ve adaşı Fatih Sultan Mehmet'in İstanbul'u fethettiği gibi İspanya fethetmeye geldi."

4 yorum:

TANGO dedi ki...

Günah çıkarıyorsun Fırat. En az rahmetli Kazım Kanat kadar içine sindirememiştin Mehmet Aurello'yu. Kör öldü badem gözlü oldu. Fenerbahçe'den gitti ya İspanya'da her hafta gözün onun üzerinde olur. Türkiye liginde sırf Aurello'yu izlemek için hangi Fenerbahçe maçını izledin? Bırakalım bence bu kurtarma yazılılarını. Aurello Türk boğası Emre şerefsiz oldu. Buram buram kulüçülük kokuyor hava.

TANGO dedi ki...

kulüpçülük

FIRAT dedi ki...

Gene anlamıyorsun yazmak istediğimi...Türk ya da yabancı olsun bu ligde oynamış bir oyuncu büyük bir lige giderse o maçı izlerken onu ayrı gözle izlersin...Gençlerbirliği maçı da izlemem Geremi için ama Madrid ya da Chelsea maçında diğerlerine göre ilgimi çekiyordu.Şimdi sen Real Sociedad maçı izlesen x bir futbolcuya mı dikkat edersin maçta yoksa Necati'ye mi anlatmak istediğim o...Özellikle Aurelio için maçı izleyecem yazmadım ki,bence yavaş yavaş bir daha oku.Ayrıca Avrupa'da rakiplerle baş etmek için yabancıları haricince Türk yapabileceği adamlara Kulübün ağırlık vermesini eleştirdim.Kazım,Wederson,Aurelio vs vs.Samimiyetle şunun cevabını verin,Wederson Türk statüsünde oynamasa kulübün önünden geçebilir miydi?
Benim Aurelio için yazdığım yazıyı dön bir daha oku.Kazım Kanat'ın tavrını eleştirdim.Para ve piyasa yapmak için Milli Takımda oynuyor,Avrupa'ya transfer olduğunda Milli Takıma gelmez dediğinde.Emre kılı dönüp sakatım derken adam bileği burkulduğu maçtan sonra Ermenistan maçına çıktı.Milli Takımda attığı gollere samimiyetle sevinmesi ve o takımın bir parçası olduğunu yazdım.Yani senin düz mantığın ile Fenerbahçe'den ayrıldığı için badem gözlü olmadı benim için.Daha dikkatli okursan anlayacağını ümit ediyorum.

TANGO dedi ki...

Benim anlatmak istediğimde x oyuncu Fenerbahçe'ye gelince ne kadar antipatk görünüyorsa ayrılanlara da o kadar sempatiyle bakılıyor. Bu durum Emre ve Aurello olayında iyice gözümüze sokuldu. Adam gitmek istiyordu ve gitti. Ama yönetim beceriksiz oldu. Emre Fenerbahçe'nin alabileceği en iyi yerli ortasaha oyuncularının başında geliyordu ama herkes futbolu bir kenara bırakıp din kültürü ve ahlak bilgisi hocası kesildi. Geçen haftaki Gençler maçının ikinci yarısındaki futbolundan çok giydiği kırmızı ayakkabılar gündemi oluşturuyor. Ben seni yıllardır tanıyorum zaten. Neyi ne kadar sevebileceğini de tahmin ediyorum. Kızmıyorum da. Bunu Aceto bile yaptıktan sonra sen de yapmışsın çok değil. Türkiye ligini yazmıyorum artık dedikten sonra ilk Emre haberine balıklama atladı. Böyle bir durum var.Siz buna Fenerbahçe'nin antipatikliği deyin ben de çekememezlik diyorum. Yanaklarından öpüyorum.Hayılı kandiller.