15 Ağustos 2008 Cuma

Yorumsuz


5 yorum:

aşkın dedi ki...

Herifte şeytan tüyü var, kendisine ifrit olduğum halde futbolu bırakalı beri sempatik geliyor bana.Aynen bu fotoda olduğu gibi.

ziggytheking dedi ki...

sen gel benim ayak başparmağımı öp. 4 büyüklerde oynayan ilk futbolcu olmaktan başka ne meziyetin var da yorumcu oldun be insan!!! aç bi ganyan bayii oynat kolonları! süper solakmış, du külahımı getircem ben sana!

aşkın dedi ki...

Yaş kemale mi erdi nedir, ben artık kendisini suçlamıyorum.
Her fırsatta şımartıldıktan sonra adam şımarmışsa ne denebilir ki?
Tümer'e etmediğini bırakmayanlar Sergen'i kulübün efsanesi görüyorlarsa söz bitmiştir.
Adam oynamıyor diye kulüp yöneticisi kendisini eleştirdi, kulüp yönetcisine ''gel sen oyna'' diyince gönderildi.Bugün hala o kulüp yöneticisine demediklerini bırakmıyorlar.
Velhasıl Beşiktaş tribünlerinin takdir ettiğm tek yanı ''biz seni sevinmek için sevmedik'' tezahüratıdır.Ne zaman sevdiğim biri birşeyleri başaramazsa aklıma bu sözler gelir, bu yüzden Beşiktaşlılara teşekkür ediyorum.

Adsız dedi ki...

Ben bir futbolsever olarak bu adamın yeteneklerine hayranım. kim ne derse desin. Onu izlemek için trübüne gidilir kardeşim. Fb taraftarıyım ve unutulmaz BJK li bence Sergen ve Noumadır. GS da ise Hagi. Eğer futbolu gerçekten seviyorsanız Sergenin BJK de ki son dönemlerinde İnönüdeki Zenit BJK maçını tekrar izleyin. Maç 1-1 bitti ama Sergen muhteşemdi. Adamın tek kusuru vardı Futbolu sevmiyordu. Zaten sevseydi böyle olmazdı. Bunuda açık yüreklilikle söyleyebildi.

selaminko dedi ki...

ya ben bu adama bayılıyorum ya. futbolu digerleri kadar sevse dunyadaki herhangi bir takımda Legendary Midfielder olabilecek bir adam yaw.