27 Ağustos 2008 Çarşamba

Demeç Vericem Bana Bakın !

’Hazır olmadığım yönündeki eleştileri kabul etmiyorum,sadece maç eksiğim var.’’

Basın toplantısında verilen demeç bu…Sallamak !!! için bedavaya harcıyoruz.Futbolcuların bu anlamsız açıklamalarını kitap olarak derleyip para kazananlar var.Bu demeç yabancı bir futbolcu tarafından verilse yanlış tercüme edildi denebilir ya da gazetede çıksa muhabir uydurdu deriz.Maç sonrası söylense 90 dk. koştu beynine oksijen gitmediğinden böyle anlamsız konuşuyor denilebilir.Dünyanın her yerinde özellikle fizik kondüsyon gereken takım sporlarında idman performansı ile maç performansı çok farklılık gösterir.Eğer bir kişi maç eksiğim var diyorsa aynı zamanda tam olarak hazır değildir.Zaten maçı izleyip yorumlayan Rıdvan Dilmen, Emre’nin hazır olmadığını ve maçın 70.dakikasında yürüyecek hali kalmadığını söyledi.

1 yorum:

TANGO dedi ki...

Bu cümle tam olarak nerede geçiyor bilmiyorum ama resmi site Emre'nin basın toplantısında söylediklerini bu şekilde yayınlamış.
"Şampiyonlar Ligi'ne katılmak istiyoruz. Takım olarak her şeyi başarabilecek güçteyiz. Futbolcunun maç kondisyonu kazanması için maç oynaması gerek. Askeriliğimden dolayı sezon kampını yapamadım. Ama bizler profesyonel futoblcularız o yüzden hazır olmakla yükümlüyüz. Ben hiçbir zaman hazır değilim demedim. Tam bir Emre olabilmem için 2-3 maç oynamam lazım. İyi oynasanız da oynamasanız da Türkiye'de ilginç bir eleştiri sistemi var. Bu konuda yorum yapmak istemiyorum. Önümüzde çok önemli bir maç var. Sahada kapasitemi göstermeye çalışacağım. Hayatım boyunca formasını giydiğim takımların hepsinde en iyi performansı sergilemeye çalıştım. Yarın da fizik durumumun en iyisini vereceğim. Biz takım olarak gücümüzün farkındayız"