31 Ağustos 2008 Pazar

Tavsiye Edilesi Blog !


Galatasaray,Goal ve FourFourTwo ilk sayısından beri sürekli aldığım futbol dergileri...Ayın ilk günü alıp,okumak ve arşivlemek alışkanlık oldu benim için. 30. sayı olan bu ay ki FourFourTwo' yu bayiden alıp eve gelmiş her zamanki gibi okumadan önce sayfaları çevirip bir göz atıyordum.28.sayfaya geldiğimde bir anda şaşırdım ve kendi kendime ''Yok Artık Lebron James''dedim.Sebebi altı aydır Magnet ile yazdığımız blog ile ilgili haber olmasıydı.
Şu ifadeye yer verilmiş: ''Mart ayında başlanmış yazılmaya ve az bilinen,ancak kayda değer futbol bloglarından birisi.İzmir'li iki arkadaş Magnet ve Fırat tarafından hazırlanıyor.Blogda ağırlık,bizim buraların futbolunda ve futbolcularında.Özenli bir çabayla yakalanmış ve cımbızlanmış ilginç fotograflar,özlü ve incelikli tespitler,eskilerden güzel hikayeler,spor medyasına usturuplu dokundurmalar...Arada güzel hatunlarda çıkabiliyor.RSS okuyucularına eklemekte fayda var.
Futbol ile ilgili blog yazan herkesin tanıdığı ve bir çoğuna ilham kaynağı olan blog yazarı ACETO'nun kendi blogunda,blog adresimizi link olarak tavsiye etmesinden sonra Türkiye'de yayın hayatına başladığından beri Dünya,Avrupa ve Türk futbolunu en keyifli bir biçimde harmanlayıp,orjinalinden çeviri tembelliği yapmadan bu topraklardaki futbola da önem veren FourFourTwo gibi bir futbol dergisi tarafından tavsiye edilmek blogda yazan ikimiz içinde keyif ve gurur kaynağı oldu.Tamamen keyif için yazmaya başladığımız blog ortamının yüzlerce belki de binlerce kişi tarafından takip ediliyor ya da edilecek olması bize daha da büyük keyif verecek bundan sonra.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bende fourfourtwo dan duymustum sıteyı gercekten guzel bır calısma

Adsız dedi ki...

Aceto tavsiye ediyorsa iyidir dedim, blog listemde 2.sıraya yerleştirdim...

Amatör bir çalışmanın hakkının bir dünya dergisinde verilmesi sizin için büyük bir gurur olsa gerek...tercih eden benim içinde güzel bir duygu...

mutluluğunuzu paylaşmak büyük keyif
daha iyi olmak şart oldu
kolay gelsin