20 Ağustos 2008 Çarşamba

Resmi site Takipte !

''Fenerbahçe Ülker Basketbol Erkek Takımımız NBA'in başarılı oyuncusu Gordan Giricek ile anlaştı. Geçtiğimiz sezon Phoneix Suns'ta oynayan Hırvat oyuncu ile 2 yıllık anlaşmaya varıldığı öğrenildi.''

Futbol dışında yazmıyorum ama bu sefer tutamadım kendimi...''Öğrenildi'' ne demek yahu !nereden öğrenmiş resmi siteyi hazırlayanlar Fanatik'ten mi ?
Bu kadar komedi olmaz artık.Galatasaray'ın resmi sitesi 'Uzaylılar dünyayı istila etti'' diye haber verse inanırız.Bu kadar olmasa bile takımların resmi sitelerinin ,haber yazarken daha özenli olması gerekiyor,orası blog ya da taraftar forumu değil sonuçta.

8 yorum:

TANGO dedi ki...

Sanırım sen resmi sitenin haberi verirken birinci ağız gibi yazmasını beklemişsin.Yani imzalar atılırken bizde oradaydık. Hatta Amerika'dan getirirkende şeklinde. Site haberi kulüp yetkililerinden alıp bu şekilde duyurmuş. Basketbol haberi ile blog prensiplerinin dışına çıkılacak sansasyonel bir durum da yok aslında. Kurumsal bir yapı bu kulüp transferi birileri yapar bunun haberini başka bir birim. Hani sırf sallamış olmak için yazılmış gibi duruyor. Oysa Bükreş maçında 2-2 kalıp sesinin çıkmadığı günlerde Galatasaray esmi sitesi maçın sonucunu açılış sayfası yapacak kadar sevinçliydi. Bence bu durum daha tuhaf değil mi?

FIRAT dedi ki...

Hukuk okumadığın için şanslısın.Tesadüfen avukat olup mahkemede birini böyle savunsan sana komedi dans üçlüsünden biri muamelesi yaparlardı.
Aklı başında Fenerbahçeli'ler bunu skandal olarak niteliyor.Son günlerde yeğeninin pipisine bakmaktan çevrene bakmaman normal aslında.
Resmi site imzaladı yazar...Öğrenildi yazmaz.İmza atarken orada olmak gerekmiyor.Sallamak için yazmadım,hem salladığımda Galatasaray'a da sallıyorum.Taraftarım yani kulüp borazanı değil.Haber,haberdir 2-2 berabere de kalsan 5-0 da yenilsen objektif bir şekilde haberi vereceksin.FB tv, kazanılan maçları prıme tıme da verırken yenıldığınız maçları gece 02.00 de veriyor yayın doldurmak için...''Cim Bom'a koymaya az kaldı'' düzeyinde olan site için ne anlatıyorum bende !

TANGO dedi ki...

Canım benim ben Galatasaray sitesi 2-2 nin haberini neden verdi demiyorum. Canın istediği gibi anlamada üzerine yok. 2-2 lik skor seni ne kadar mutlu etti bilmiyorum ama, o gün resmi sitenize girmeden önce açılış sayfası o muhteşem maçın skoruydu. Küçük şeylerle mutlu olabilmek güzel tabiki. Yoksa sizin 6-0 ı da haber yapmışlığınız var. Doğrusu da bu. Diğeceğim bazen bir kelimeye takılıp oradan laf sokacak ne çıkarırım diye çok kafa patlatıyorsun bu da saç döküyor. Geçenlerdede geçen sene "geçen sezon" diye yarım günümü yedin.

FIRAT dedi ki...

Eğer bir yazıya yorum yazmak nasıl olabilir diye anlamak istersen Tribünler fotografındaki kartal bafiler 'e bak...
Yok ben blogun Melih Gökçek'i olucam diyorsan oldun zaten.Yakışır !

TANGO dedi ki...

Fırat kendin çal kendin oyna ne diyeyim. Konu Fenerbahçe olunca bire bin katmana ilk kez şahit değilim. Burda hepimiz kendi takımlarımıza da salladık ama Fenerbahçe olunca sen kantarın topuzunu kaçırıyorsun.Sen resmi sitenin yaptığı skandallarımı yazmak istiyorsun bak bunları yaz o zaman :
-Lincoln transferinde resmi siten önce anlaşma oldu diye haber yapotı sonra haberi geri çekip Boizid transferinin haberini verdi.
-Bükreş maçından önce Skibbe'nin "Ben Hristiyanım bizim takımda da bir çok Hristiyan var. Çok kültürlü ve uluslararası bir takımız. Müslümanlar ve Hristiyanlar birlik olup Hristiyanları yenmeye çalışacağız" açıklamasını tüm medya yazarken resmi site bu bölümü sansürledi. Skandal bunlardır tamam mı.

TANGO dedi ki...

Dedim ya sen konu Fenerbahçe'ye sallamak olunca sakinliğini ve akılcılığını yitiriyorsun. Bu bloga fenerbahce.com adresindeki bir haberi resmi sitede yayınlanmış gibi koyan, ben uyardıktan sonra o yazıyı kaldıran da sensin. Blogun Melih Gökçek i olmaya razıyım en azından elimde belge yokken konuşmam. Ama blogumuzun fotomaç muhabiri kim diye sormaya gerek yok sanırım.

FIRAT dedi ki...

Sana cevap vermek anlamsızlaşıyor ama yazmayınca ''galiba haklıyım'' psikolojisine giriyorsun.
Benim yazdığım çok açık Melih Nural Gökçek...Konu Fenerbahçe olunca asıl mantığını kaybeden sensin, bak geçmişe ya da gerçek yüzün meydana çıkıyor...Cevap yazınca yazdığının önemsendiğini düşünüp daha da tuhaflaşıyorsun...Yazmayınca da bak cevap veremedi diye düşünüyorsan umurumda değil.İlk yorumda ciddiye almayıp cevap yazmasam daha mı iyi olurdu acaba.Benim yazımı ve ilk yorumunu ayakkabılarını kendi bağlayabilen, yolda birinin yardımı olmadan yürüyebilen ortalama zekanın bile altındaki birine okut ve ne düşündüğünü sor belki o zaman gerçeği görürsün. Nokta !

TANGO dedi ki...

Bu senin kişisel fikrin. Bırkta buna başkaları karar versin. Benim yazdıklarımda üniversitede bitirme tezi değil gayet anlaşılır şeyler ama senin işine gelmiyor. Sen bu yazıyı yazma hakkını nereden buluyorsan bende canımın istediği yorumu yapabilirim. Anti tezimide savunurum. Dedim ya skandal yada yuh artık tarzında bir hata olduğunu düşünmüyorum örneklerle de açıkladım. Yazdıklarına şakşakçı arıyorsan o ben değilim. Gayet abartılı bir yazı. Benim fikrim bu. Resmi siteler daha büyük hatalar yapabiliyor. Sen bunları yazmak yerine Fener'e sallamayı sevap sanıyorsun. Fener uçağının düşmesini bekleyenden daha sağlıklı yazılarda beklemiyorum. Kayserispor resmi sitesi kendi armasını yanlış koymuş siteye bilmem ilgini çeker mi? Ama ne gereği var .Fenere sallamak daha fazla reyting.En azından beni delirtebiliyorsun.