14 Nisan 2013 Pazar

Tarihi Silemezsiniz...

Fenerbahçe'nin resmi internet sitesi fenerbahce.org ' a sallamayalı çok oldu...Fenerbahçeli blog yazarı Barış Gerçeker Twitter'da yazınca fark ettim ve okuyunca şaşırmadım desem...Zamanında yaptıkları sansür,gerçekleri gizleme ve ilginçlikleri çok yazdım blog arşivinde var...Tümer transferinde geçmişte Beşiktaş'ta oynadığını ya da Emre transfer olunca İnter ve N.United'ta oynadığını yazan ama Galatasaray'da oynadığını atlayan ! kompleksli ve kraldan fazla kralcı kişilerin elinde kulübün resmi sitesi...
Fenerbahçe'nin yeni rakibi belli olunca doğal olarak Benfica'yı tanıtan bir yazı koymuşlar siteye...Önce yorum yapmadan direkt alıntı yapacağım...

 ''Fenerbahçemiz Benfica’yla 1975-1976 sezonunda Şampiyon Kulüpler Kupasın 1. turunda karşı karşıya gelmiş, İstanbul’daki maçı Fenerbahçe 1-0 kazanırken rövanşı daha farklı kazanan Benfica turu geçen taraf olmuştu.''

Bu onların yazısı bu da benim yorumum...El insaf yahu...Sene olmuş 2013...Bu internet çağında kimden neyi saklıyorsun...Rövanşı ''daha farklı '' kazanan yerine 7-0 yenilerek elendi yazsan Fenerbahçe'nin büyüklüğü mü eksilecek...1907 kurulmuş kulüp...106 senelik tarihi var.Demek ilk maçı 1-0 kazanmak yerine 4-0 kaybetsen direkt sileceksin tarihten...Bir kulübü büyük yapan şampiyonluklar ya da kupalar kadar geçmişi yani tarihidir...Hep söylüyorum, taraftar sitesi ne yazsa eyvallah derim,ama sen kulübün tek gerçek resmi internet sitesi isen kafana göre tarihi biçimlendiremezsin.

Hiç yorum yok: