23 Eylül 2010 Perşembe

Sporda Şiddet Yasası mı?

Sporda şiddet yasası ile sorunları çözeceğimizi düşünüyoruz ama toplumun her kesiminde hoşgörüsüzlük,ben yaptım oldu anlayışı daha baskın maalesef.Ülkedeki genel eğitim seviyesi,spor kültürü,karşındakine saygı duymak,fikirle değil küfür ile tartışmak daha baskın özellikle son yıllarda.Gelişeceği,daha iyiye gideceği ile ilgili en ufak bir ışıkta yok görünürde.Sahaya taş atan adam ile ilgili sorunu kamera,ceza vs.ile çözmekten öte sorunlarımız var.O başka yazının konusu olsun.Dün Fenerbahçeli Volkan'ın düğünü ile ilgili haberler düştü medyaya.
Konu o kadar sığlıktan öte dip ki o derinliğe inip vurgun yemeden iki satır yazayım,çıkayım medeniyet seviyesine.Öncelikle Aziz Yıldırım'ın Ali Şen geliyorsa ben gelmem kaprisi Ali Şen'den önce Volkan'a yapılmış saygısızlık.(Kişilik olarak hiç tutmadığım Volkan'ı savunmuyorum konu burada kişiler değil tavır ve davranışlar)Bir insan başkasının düğününe gidip gitmeme konusunda özgürdür,evlenen kişi de düğününe istediğini çağırır ya da çağırmaz ancak başkasının düğününe davet edilen bir kişi için o da davet edildi ise ve gelecekse ben gelmem demek bence büyük ayıptır.Düğün sahibi kişiyi ne kadar zor durumda bıraktığını tahmin edersiniz.Fenerbahçe camiasındaki herhangi iki kişiden değil biri efsane diğeri de efsane olmaya aday iki önemli kişiden bahsediyoruz.Fotoğraf 2009 yılından şu anda 2010 yılındayız ve bırakın aynı masada oturmayı bir futbolcunun düğününde o varsa ben yokum noktasındalar.Düğüne katılamak sosyal bir olaydır.Yüzlerce kişinin olduğu bir ortamda yan yana oturup samimi pozlar da vermek zorunda değilsiniz.Ali Şen,Aziz Yıldırım'ı çok eleştirdiği gibi çok övmüş onore etmiş biri ama hiç ağır hakaret ettiğini kişiliğini direkt hedef aldığını duymadım.''Düğüne Sayın Ali Şen gelmesin " gibi bir isteğim kesinlikle olmadı.''demekle ''O varsa ben yokum '' demek arasında pek fark yok,yaptığı açıklama kelime oyunudur sadece.
Fenerbahçe cumhuriyet mi tartışılır ama Aziz Yıldırım diktatör gibi davranmaya devam ediyor.

4 yorum:

Serdar dedi ki...

klübün desteğe ihtiyacı olduğu anlarda villasından TV programlarına bağlanıp show yapan poker surat bir adama alınması gereken tavır ne ise onu almıştır başkan, onuru gururu olan herkeS de böyle yapmalı, destekledim şahsen.

FIRAT dedi ki...

Biraz haksızlık yapılıyor gibi...Destek olunması gereken zamanlarda çok olumlu konuştuğuna da şahit olduk,yanlış transferler,hep ben bilirim havası eleştirilecek tabii ki.Hakaret ettiği,küçük düşürdüğü ile ilgili somut örnek varsa koyun ortaya ayıp etmiş diyelim.
Aziz Yıldırım herkes bana biat etsin havasında.Eleştiren, ters düşen herkesin yönetimden uzaklaştırılması tesadüf mü?
Konu burada Aziz Yıldırım'ın yönetimsel anlamda ne yaptığı ne yapmadığı değil...Davet edildiği düğüne o gelecek bu gelmeyecek diye icazet vermesi.Bunu destekliyorsan Padişahım çok yaşa da de o zaman...

Serdar dedi ki...

birçok kanalda çok ağır eleştirdi yazlık villasından canlı yayınlara bağlandı,ajanspress le anlaşıp sana o görüntüleri DVD halinde sunmayı çok isterdim Fıratçım, Ali Şen olumlu konuştu derken sanırım "benden daha büyük başkan" cümlesinden bahsediyorsun tesisler vs. vs. eminimki o cümleyi bir gün kullanacağını düşünerek söylemiştir, o cümlenin kendisini büyüteceğini düşünmüştür, Aziz yıldırım gitsin diyenlerden olduğumu biliyorsun bana böyle sorular sorma o yüzden... Konu düğün bende düğünle ilgili konuştum Aziz Yıldırım ın onunla aynı masada oturmak istememe hakkı var bu kadar net. O varsa ben gelmeyim demekten başka çaresi varmı? Volkan da klüp başkanını atlayamayağına göre olay böyle şekillendi. (NOT:Aziz Yıldırım başarısızdır,bencildir, biat kültürü vardır, artık bunlardan bana bahsetme zaten aynı fikirdeyiz.)

Serdar dedi ki...

Ayrıca bir kişi 100 davranışının 99 unda yanlış dahi yapsa, kişisel bir karar verirken şahsi davranmasını eleştirmemeliyiz. Onu Aziz Yıldırım değilde ahmet mehmet yerine koy.yada kendi yerine.