5 Mart 2010 Cuma

Tugay Tekrar Galatasaray'da...

“10 senelik dönemi arkamda bırakarak soru işaretleri olmadan döndüm. Bu kulübe hizmet ettiğim için onurlu ve gururluyum. Altyapıdan yukarıya faydalı, Galatasaray kültürü almış oyuncular kazandırmak istiyoruz. Hocamızın da nezdinde, bunu sevgi saygı çerçevesinde yapacağımıza eminim...
Bunun erken veya geç olması önemli değil. Galatasaray’a hizmet etmek herkesin bu işi seve seve onurla yapacağı bir iştir. Acele etmeden altyapıdan başlayarak bu işin tecrübesini kazanarak, 10 senede aldığım birikimle bu kulübe hizmet vermek adına geldim. A takıma hizmet edecek yeni yüzler kazandırmak için buradayız. Galatasaray’la hiçbir zaman sözleşme konuşmadım. Bundan, boş mukaveleye imza atmayı kastediyorum...
Avrupa şampiyonasında Galatasaray altyapısından 7 oyuncu vardı. Bence yetenekler yetişiyor. Bu yeteneklerin üzerine düşmek gerek. Aynı sevgi ile üzerlerine düşerseniz bu güzel çocukların Türkiye’ye daha büyük katkılar yapacağına inanıyorum.
Tugay Kerimoğlu

''Özellikle İngiltere yıllarında gösterdiği azim ve aşama ile herkesi kendisine hayran bırakan bir Galatasaray değerini altyapıya kazandıran Sayın Adnan Polat ve yönetimini kutluyorum. Artık Tugay altyapıdan başlayarak ait olduğu camiada çalışacak. Yeni Metin Oktaylar, Hakan Şükürler ve Ardalar kazandıracak. En önemli görevi, gençlere neyin doğru, neyin yanlış olduğunu gösterecek. Tugay’ın bu görevi Galatasaray’da çok büyük görevlerin başlangıcı olacak. Beni buraya davet eden herkese teşekkür ediyor ve Tugay’a görevinde başarılar diliyorum.”
Fatih Terim
''Buradaki temel amacımız Galatasaray altyapında yetişecek sporcuların yetişeceği tesislerin fiziki şartlarını ve altyapıdan gelecek futbolcunun profesyonel takıma çıktığında aynı oyun anlayışına adapte olmasıdır. Altyapının, A takımla bir bütün olarak yönetilmesi gerektiğini düşündük. Bu nedenle Tugay’ı bu görevin başına getirdik. Kendisi 10 yaşındayken buralarda yetişti. Uzun yıllar Galatasaray’a hizmet ettikten sonra Türk futbolunu yurt dışında en iyi temsil eden isim oldu. Kendisinin uzun yıllar burada görev yapmasını diliyorum.''
Adnan Polat

Tugay'ın imzasının kongre öncesi seçim yatırımı olmadığını ve uzun vadede planlanan bir projenin parçası olduğunu düşünüyorum...Tugay'ın arkasındaki görsel çok şık olmuş.Tugay-Arda-Emre Çolak devam eden bir sürecin yapı taşları bu kulüpte.Tugay Türkiye'de ve daha önemlisi İngiltere liginde çok saygı duyulması gereken bir kariyere imza attı futbol hayatı boyunca.Bu birikiminden yararlanacak bir nesil olacak çalıştırdığı gençler.

Hiç yorum yok: