17 Mart 2010 Çarşamba

Kazanan Değişmedi...JM

''Ada'daki dört büyüğe baktığımda Chelsea'de olduğum yıllarda rakip olduğumuz Sir Alex Ferguson, Arsene Wenger ve Rafa Benitez hala takımlarının başındalar. Chelsea'nin başında hala olabilmek çin gereğinden çok daha fazlasını yaptım. Hala Chelsea'nin başında olabilirdim. Ama artık geleceğe bakacağız. Chelsea'de hiç kimseyle bir sorunum yok, çok iyi ilişkilerimiz var. Bugün yapacağımız maç sadece Şampiyonlar Ligi'nde bir çeyrek final mücadelesi benim için, hepsi o.
Bugün kazanırsak kendimi tutacağım çünkü Chelsea 3,5 yıl görev aldığım takım. Oradaki o büyük oyuncular bana çok büyük zaferler yarattılar. Ama bu kazanmayı istemediğim anlamına gelmesin. İlk maçı 7 kez izledim, ileri geri sararak. Kazanmak için gerekli motivasyona fazlasıyla sahibim"


Demişti maç öncesinde...Ve söylediği ve maçın önemini vurgulayan bir cümlesi vardı.''Herkes benim Stamford Bridge'de yenilmeyeceğimi biliyor'' Maç taktik savaşına döndü ve kazanan yine Mourinho oldu.

Yanlış hatırlamıyorsam Mourinho'yu CL de en son Rijkaard'ın Barcelona'sı yenmişti.

"Benim için önemli olan Chelsea'nin rakibimiz olması değil. Kafamdaki tek düşünce çeyrek finale çıkmamız. Inter, uzun yıllardır bu kupayı kaldıramıyor. Tek isteğim bunu başaran teknik adam olmak. Chelsea taraftarlarına, oyuncularına ya da yönetimine hiçbir şey kanıtlamak zorunda değilim."

Drogba'nın atılması giden turun habercisi oldu...Jose Mourinho'nun Alman asıllı olduğunu düşünüyorum...Futbol 22 kişinin oynadığı ve sonunda Mourinho'nun takımının kazandığı bir oyun haline geldi yıllardır.

2 yorum:

ilquer dedi ki...

Yanlış hatırlamıyorsam Mourinho'yu CL de en son Rijkaard'ın Barcelona'sı yenmişti.

Sanırım Chelsea döneminden bahsediyorsunuz.

FIRAT dedi ki...

Evet, Barcelona-Chelsea maçı...