10 Kasım 2009 Salı

Bir Golün Fotoromanı...

Kewell: -Sabri,koçum bizim ufak bir işimiz var müsade eder misin?
Sabri: - Ulan hep böyle yapıyorsunuz,ne olur buna da ben vursam...
Arda:- Haydi abicim oyun oynamıyoruz burada.

Kewell:- Arda'cım sen topu önüme aç,gerisini bana bırak.
Arda: Tamamdır,sol ayağına doğru servis yapacağım.

Sabri:-Abi valla çok çalıştım inanıyorum iyi vuracağıma.
Kewell:-Ben buradayken topa Sabri vuracak ha? Yok artık yarın ilk uçakla İngiltere'ye dönerim.
Arda: - Sabri kuş vurmak istersek sana da attıracağım söz...
Sabri: - Savunma yap Sabri,orta yap Sabri,atağa çık Sabri,şut çek Sabri sonra frikik olunca kaybol Sabri haa...Savunmaya Kewell koşsun o zaman.
Kewell: -Geliyoruuuuum,golü Sabri'ye yazın çok ağladı çocuk :)

Kewell:-Arda,Sabri iyi bakın mahkemeye versen çıkmaz bu top.

Kewell:-Biliyoruz da konuşuyoruz Arda'cım ben İngiltere'de çok attım bu gollerden.
Arda:-Büyüksün baba,kaleci hala topu arıyor kale içinde.

Kewell:-Kaptan,maçtan sonra Sabri'ye elma şekeri alalım ağlamasın daha fazla.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Hahahaha müthiş olmuş. Son fotoda dönmüş gidiyor bir de.

M.T dedi ki...

Bu Sabri tam arıza yaa.

mischa dedi ki...

Sabri Diyarbakır maçında da vermek istemedi topu. Sanırım kendi vurdu hatta. Vazgeç artık bu sevdadan...

Selocan dedi ki...

:)) güzel olmuş

Schumy dedi ki...

Ciddi anlamda mükemmel :D

Ama Sabri son maçlarda o kadar iyi oynuyor ki, Diyarbakır maçında kaçırdığı frikikten sonra hiç kızmadım. Hatta onun vurmasını özellikle istemiştim. İnanılmaz ama gerçek :)

Doruk dedi ki...

Diyarbakır maçında frikiği az kalsın gol oluyordu.
Çok ezmişsin adamı yazık :))

oguzbarlas dedi ki...

sabri bahsedildiği gibi Diyarbakır maçında da aynı şeyi yaptı ve kameraların da net bi şekilde çektiği üzere Arda'nın izin vermek istememesine rağmen resmen "kıdemini" kullanarak topun başına geçti. İtici ve kaptana karşı gelmesi açısından biçimsiz bi durum olmuştu.

ZorAdam51 dedi ki...

Kötü mü olmuş iyi mi olmuş kişiden kişiye değişir ama komedi olmuş ya.

onur dedi ki...

bu hafta bloglarda okuduğum en yaratıcı fikir...tebrikler!

PS: ben acaip severim Sabri'yi...