8 Ekim 2010 Cuma

1989'dan Bir Milli Maç...

Dün gece TRT3 kanalında 1989 yılında oynanan D.Almanya-Türkiye maçına denk geldim,kanallar arasında gezinirken ve takılıp kaldım.Prekazi'nin bir sözü vardır günümüz futbolcuları ile kendilerni karşılaştırırken...''Bizim zamanımızda çim saha çok azdı. Toprak sahalarda çalışıyorduk. Para bu kadar bol değildi ama, bizler daha iyi futbolcuyduk... Şimdi futbol fabrika oldu. Amerikalıların dediği gibi, 'Business' oldu artık futbol... Futbol, eşittir para..."
Maçı izlerken bu sözler geldi aklıma.Kadroya şöyle bir baktım...Engin-Recep-Cüneyt-Gökhan-Semih-Yusuf-Ünal-Oğuz-Rıdvan-Tanju...11. oyuncu kimdi bilmiyorum,benim izlediğim dönemde hiç topla buluşmadı herhalde.Bugünle şöyle kıyaslıyorum,Oğuz kadar kreatif bir orta saha oyuncumuz yok,Rıdvan yeteneğinde ve hızında bir oyuncumuz yok,Tanju klasında bir golcümüz yok bence...Diğer mevkiler için bugün karşılığı var hatta daha iyi olduğumuz noktalar bile var diyebiliriz...Forvet başka golcü başka...İyi forvet deyince Hakan Şükür deriz kimse ağzını açamaz ancak golcü deyince,bence Tanju Çolak'tan beri onun kadar iyisi gelmedi.

1 yorum:

Hakan Özkan dedi ki...

Güzel bir tespit yazısı olmuş. Bir ilave de ben yapayım, Gökhan kadar iyi top kullanan defansta gelmedi ondan sonra.