11 Ağustos 2010 Çarşamba

Q7 & Metrobüs...

''Sabah idmanlarına gelirken, metrobüs ve diğer taşıma araçlarını kullanıyorum. Tesisler ile evim İstanbul’un iki ayrı yakasında. Araçla, Ümraniye’ye gitmeye kalksam en az 2 saat yollarda zaman harcayacağım. Metrobüsle daha çabuk evimden, karşıya geçiyorum. Benim de bir gün rahata erebilmem için çok çalışmam gerektiğinin farkındayım. Quaresma’ya çok lüks yeni bir araç hediye edildi. O büyük bir yıldız ve herşeyi hakediyor. Ben, hakkımı aldığıma inanıyorum. İleride de alacağımdan şüphem yok. Kendimi hiç kimseyle kıyaslamıyorum, kıskançlık yapmıyorum ve ileriye bakıyorum.”
Necip UYSAL

1 yorum:

Gemici Düğümü dedi ki...

Gelecek vaad eden genç futbolcunun yokluk yılları haberi. Yapılmasa şaşardım. Bugün gibi hatırlıyorum. Galatasaraylı Mustafa vardı, onun da Florya'ya trenle gittiği haberi yapılmıştı. Yanlış hatırlıyor olabilirim ama sanki Okan Buruk için de yapılmıştı böyle bir haber.
Öte yandan Kasımpaşa'da en yüksek futbolcu ücreti de yıllık beşyüzbin lira imiş.
Futbolda ücret eşittir yetenek diyebiliyoruz, ama kesinlikle ücret eşittir emek değil.