4 Ağustos 2010 Çarşamba

Belgrad'ta Bir Dost...

Avrupa ligi maçı için Sırbistan'a giden Galatasaray'ı tanıdık bir dost karşılamış.Türkiye'de ki maçta tribünde görmedim Cevad Prekazi'yi...Eğer arayıp davet etmedilerse büyük ayıp.Bizim yönetim böyle ince düşünüp jestler pek yapmaz aslında ama o unutulacak adam değil.
Prekazi'nin Galatasaray.org sitesine yaptığı açıklamalar...
’Belgrad, belki beş orta saha oyuncusu ve bir forvet ile oynayacak. Daha çok savunmada kalıp, hızlı oyuncularıyla kontra atak arayacak. Ama her zaman dikkatli olmak lazım. Seksen dakika hücum yaptıktan sonra, yedi dakika içinde iki gol yiyebiliyorsunuz. Futbolda artık iki değil, dört göz lazım’’ ’Galatasaray iyi başladı, 2-0 yaptı. Çok rahat kazanacağını düşündüm. Ama sonra 2-2 olduğunu öğrendim. Şaşırdım; çünkü OFK Belgrad’ı biliyorum. Çok genç takım. Avrupa’da başarısı yok. Tamam, ilk gol olabilir. Ancak ikinci gol, idmanda bile olmaz. Galatasaray’da Arda Turan, Harry Kewell gibi her an skoru değiştirebilecek adamlar vardı. Büyük sürpriz benim için. Açıkçası OFK Belgrad için 1-0 veya 2-1’lik yenilgiler bile süper sonuç olurdu’’

Hiç yorum yok: