10 Şubat 2010 Çarşamba

Eskilerden...

Türkiye’de Chapuisat denilince akla Bülent Korkmaz’ın ıskası gelir. Ne demek istediğimi anladınız mı?

Anladım elbette. O golü hatırlıyorum bitime 15 dakika kala (tam 11 yıl önce oynanan maçın dakikasını hatırladı adam) Galatasaraylı oyuncu kaymış ben de golü atmıştım. Bülent çok sert bir oyuncuydu, bunu da gayet net hatırlıyorum.

O maçta Galatasaray çok şanssızdı değil mi?

İstanbul’da Ali Sami Yen’de oynuyorsanız şanslı olmak zorundasınız. İlginçtir ben Dortmund’dan ayrıldım Galatasaray UEFA Kupası’nı kazandı. Ben olsam şampiyon olamayacaklardı belki de! Şaka bir yana UEFA Kupası’nı kazanan takımı yenmek çok zordu.


Bener Onar'ın Chapuisat ile yaptığı röportajdan alıntı...

3 yorum:

M.T dedi ki...

Galatasaray o maçta dünyaları kaçırmış, Hagi'nin bir frikiği de direkten dönmüştü. Topun canı istememişti resmen.

os dedi ki...

Yanlış hatırlıyor olabilirim önceden söyleyeyim:

O maçta Bülent Korkmaz'ın ıska geçtiği pası atan kişi Emre Belözoğlu olması lazımdı.. Körpe oyuncu o kadar gereksiz bir pas yapmıştı ki, daha Bülent'e gelmeden biz babamla paniklemiştik bile.

Ya da Emre olayını ben beynime böyle işlemişim.

... dedi ki...

Emre o maçta oynamamıştı , Emre'nin ilk maçı deplasmandaki Dortmund maçıdır..

Ayrıca Hagi'nin frikiğine ek olarak Hakan'ın da bir topu direkten dönmüştü.