12 Ocak 2010 Salı

Mourinho Risk Alır,Rakipleri Havayı...

''Siena sahada bizden daha iyiydi. Daha hızlıydılar, daha hareketliydiler ve yenilmeyi haketmediler. Şansımız ve iç sahada yenilgiye razı olmayan inanılmaz bir karakterimiz vardı".

"Geride olduğumuz dakikalarda biran aklımdan sekiz yıl sonra evimde kaybettiğimi düşündüm. Ama sevmediğim herhangi bir takıma kaybetmektense Melasani'ye ve onun Siena'sına kaybetmeyi tercih ederdim".

"Sonra oyunun bitmesine daha on beş dakika olduğunu düşündüm. Elimde Materazzi yoktu ama ileriye sürebileceğim bir Samuel vardı. Samuel sol ayaklıydı ve kanatta oynayabilirdi. Kendime beraberliğin iyi sonuç olup olmadığını sordum, iyi değildi. Ben de hadi risk alalım o zaman dedim".

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Mourinho 2-1 lik skorla kendi reklamini nasil da guzel yapiyor...

Mali teknik direktoru Stephen Keshi gibi 4-0'dan geri donse! neler soylerdi kim bilir??? Samuel "Samuel sol ayaklıydı ve kanatta oynayabilirdi" ne demektir??? Rijkaard'in Serveti sag acik oynatmasi gibi bir sey... tuttugunda taktik deha oluyor bu arkadaslar...

Inek Saban'in bozuk parayi atarken yazi-tura yerine "dik" demesi gibi bir sey...

Mourinho, Terim, Hikmet Karaman..... bunlar ayni ekolun (karakter olarak) temsilcileri...

Mourinho hakkinda benim biraz daha farkli bir bakis acim var...

http://kafatopu.wordpress.com/2009/10/23/lizbonlu-nimet-abla/