25 Ocak 2010 Pazartesi

İnter :2 Milan :0

Müthiş maç oldu dün akşam...Bu havada başka ne yapılır zaten diyeceğim ama soğuk bahane maç şahaneydi.İnter bu saatten sonra ligi zor bırakır rakiplerine...

"Herşeyimizi ortaya koyduk, bu maçı ancak sahada 6 kişi kalsaydık kaybederdik. 7 kişi kalsak bile bu maçı kazanırdık. Her açıdan harika oynadık. Ilk dakikadan daha iyi takım olduğumuzu herkese gösterdik."
Leonardo'nun basın toplantısını dinlemedim buna ihtiyacım da yok ama o harika biri ve bugün kazanmayı hak eden takımın Inter olduğunu söyleyecek ilk kişinin o olacağından eminim."

Daha önce söylediğim gibi, şanslı bir teknik direktör, iyi bir teknik direkötrden daha avantajlıdır. Goran Pandev'i değiştirecektim ancak bir kaç dakika daha oyunda tutmayı uyguın gördüm. Futbol bir oyun ve bazen biraz şansa ihtiyacınız oluyor. Pandev gibi bir oyuncuya sahip olduğumuz için, sadece kazanmayı düşünen oyunculara sahip olduğumuz için ve maçı 6 değil 9 kişi ile tamamladığımız için şanslıyız.
Sneijder çok çalıştı, onu Pirlo'nun üstüne oynatmıştım. Motta'da sakatlığına rağmen, sahaya çıkıp oynadı. Ayrıca, Leonardo'da mümkün olan herşeyi yaptı. İki santrafor ile oynadı ancak bize her zaman sorun yaratan Inzaghi'yi oynatmamasına sevindim. Muntari ve Motta sakatlıklarına rağmen, bugün sahaya çıkmak için her türlü fedakarlığı yaptılar."

"Daha şampiyon olmadık. Ayrıca şunu da farkettim ki, bizi şampiyon yapmayacaklar. Bari maçındaki, Bonucci'nin faulüne kırmızı verilmiyorsa ve bugün Sneijder atılıyorsa, şampiyonluğu kazanabileceğimizi zannetmiyorum. Rocchi bana Sneijder'i alkışladığı için attığını söyledi ve onun yerinde ben olsam ve bir oyuncunun beni alyacı bir şekilde alkışlarsa ne yapacağını sordu. Bende atmazdım çünkü bu oyunun bir parçası dedim. Şu bir gerçek ki Rocchi'nin kırmızı kart göstermesi bir tesadüf değildi."

Hiç yorum yok: