28 Ocak 2010 Perşembe

Kewell from Galatasaray...

Yapılan yeni transferler sonrası yabancı kontenjanın da yer açmak için günlerdir kim gitsin deniyordu.Sürpriz sakatlığı sonrası,Adnan Polat'ın yaptığı Kewell'ın geri dönüş süreci uzayabilir açıklaması kamuoyunu hazırlama gibi algılandı.Herkes bir şey söyledi,elim gitmedi bir şey yazmaya gitmesini hiç istemediğim için.Bugün yapılan açıklama tüm Galatasaray taraftarının keyfini yerine getirdi bence.Hagi'den sonra kimse bu kadar sevilmemişti.Söylediğimin mantığı yok biliyorum ama şampiyon olmayalım Kewell kalsın o derece yani.Taraftarın yaptığı baskı değil yönetim ve teknik kadronun olayı aklı selim değerlendirmesi sonucu bu kararın çıktığını düşünüyorum.Nonda özellikle iki sezondur artan sakatlık problemleri,sahadayken bir türlü dönmeyen beli ve topları ezmesi ile verimliliği çok düşmüştü.Şu anki form durumu ve fiziksel yapısı ile A.Madrid maçlarında faydalı olacağını tahmin etmiyordum.Kewell her röportajında;Burada kalmayı çok isterim fakat benim dışımda gelişen olaylar burada kalıp kalmayacağımı belirleyecek dedi...Basının uydurduğu gibi yönetimin bir senelik sözleşme önerdiği,Kewell'ın iki,üç senelik sözleşme istediği falan hikaye.Bu adam 13 sene Premier ligde oynadı.Hayatının sonuna kadar yetecek parası vardır.Kewell,Rijkaard,Fatih Terim kalibresinde adamlar bu işi yapmaya devam ettiği sürece hak ettiği parayı alır,ancak hiç birinin paraya direkt ihtiyacı yoktur.Bu adamın tek sıkıntısı üç çocuğu ve eşinden uzak olması.Galatasaray'dan sezon sonu ayrılırsa gideceği tek ülke Avustralya'da değil İngiltere olur.Benim 22 gün önce yeğenim oldu sürekli özleyip fotoğraflarına bakıyorum,bir babanın üç çocuğundan aylarca uzak kalması ne demektir baba olanlar cevap versin.Türkiye'ye gelme sebebi Liverpool'da yaşadığı uzun sakatlıklar sonrası artık oynayamaz diyenlere bir meydan okumaydı biraz da.Reklam filminde dediği gibi her düştüğünde tekrar ve daha güçlü kalktı yerden.90 dk. oynayamaz diyenlere ligin ilk yarısı ard arda oynadığı 90 dk.lar ve attığı gollerle cevap verdi sahada.Evet sahada...Yönetimle,teknik ekiple,arkadaşlarıyla,taraftarla,hakemle,rakiple herkesle iyi diyalog kurdu.Kimsenin ne kalbini kırdı ne de kulis yaptı.Sadece çıktı ve sahada yapabileceğinin en iyisini yaptı.Üç kuruşluk futbolcu eskileri bile sadece onu, ağızlarına sakız yapamadı.

Kewell'ı biraz tanıdıysak ne para için gider ne de para için kalır.Sadece ailesi ile oturup yapacağı görüşme belirler geleceğini.Bir tarafta onu seven milyonlarca taraftar,diğer tarafta onu seven ve yanlarında olmasını isteyen bir eş ve üç çocuk.Bu son olaylar sonrası ayrılsa çok üzülürdüm,ama sezon sonu kararı ne olursa olsun sevineceğim.Bugüne kadar Galatasaray Store'dan aldığım forma vb. ürünlerden 1 kuruş Kewell'ın cebine girdiyse şimdiden helal olsun.
Taraftar bu forma çıkmasın dedi,çıkmadı...
Yavaş...Bir soluklanın yeğenim.

3 yorum:

UzunPaslar dedi ki...

Galatasaraylıların duaları gerçek oldu. Ha Kewell, ha Nonda, ha Leo derken piyango Nonda'ya çıktı. Şimdi, oluşması muhtemel tek sorun santrforsuzluk. Yoksa Kewell ile Nonda'yı karşılaştırmam bile.

Bana sorarsan Leo'nun sözleşmesi feshedilsin derdim fakat muhtemeldir ki gayet sağlam bir kontrata sahiptir Arjantinli. Neyse, artık hayırlı olsun demek düşer bizlere.

adaminbiri dedi ki...

kewell kendini nasıl sevdirdiyse, o'nun sozlesmesi dondurulursa bu sezonu gs adına noktalarım sadece fiorentina ile ilgilenirim diye konusur oldum.. kendisinin adil olmayan bir sekilde gonderilmesi ihtimali bile benim gibi "anne-baba" demeden hayattaki ilk lafı "cimbombom" olmus birine birine galatasaray ile olan baglarını sorgulattıysa ortada sıra dısı bir olay var demektir..

simdi gitmedi, onumuzdeki sezonlar da gitmesin, uefa'yı alırken hagi'yi yollamadık, kewell'ı da yollayamayız..

Adsız dedi ki...

eline saglik bilo....
bu kadar iyi anlatilirdi icimizdeki kewell sevgisi... benim de kewell'a giden her kurusum helal olsun....