13 Mart 2009 Cuma

Stoper Kewell


Futbol da olmaz diye birşey yok.Kewel'ı stoper olarak izledik ya daha ne diyeyim ?Meira 6 milyon euro ediyorsa Rus futbol piyasasında, Kewell bu tekniği ile en az 10 milyon euro eder bana göre.Şaka bir yana eğer Lugano Fenerbahçe'den ayrılırsa stoper olarak Kewell'a talip olabilir Aziz Yıldırım.Josico ve Maldonado'yu alan yönetim stoper Kewell'ın peşini bırakmayabilir!
Kendi adıma konuşayım,Hagi'den sonra en sevdiğim Galatasaray'lı futbolcu...Lider tavırları,karizması,star ışığı,mütevaziliği,yeteneği ve klası ile Galatasaray'a çok yakışıyor.Ne konuşması ne de hareketleri ile kesinlikle yapmıyor ama attığı bir şut veya verdiği bir pas ile ''Kardeşim,siz başka liglerin tozunu yutarken,ben 13 sene Premier ligin tozunu attım''der gibi çoğu zaman.Benim için Ryan Giggs ile birlikte o ligin en iyi sol açığı Kewell'dı.Futbolu bıraktığında Hagi'ye benzer bir efsane olacağını düşünüyorum Galatasaray tribünleri tarafından.

Hiç yorum yok: