14 Mart 2009 Cumartesi

Hesap Kesim Tarihi :19 Mart

Kewell’ın son 35 dk.stoper oynadığı bir maçtan söz ediyoruz,teknik analiz yapmak biraz tuhaf olur.Maçtan bana kalanları yazayım,mevcut kadro ile çıkabilecek en iyi 11 vardı sahada.Kalede De Sanctis,sağda Sabri orta da Emre ve Hakan solda Volkan geri dörtlüyü oluşturdu.Orta saha Kewell,Barış,Ayhan,Arda önlerinde Lincoln forvette Nonda ile başladı maça.Ben olsam Nonda yerine Ümit ile başlardım.Daha hırslı ve kale önünde gol vuruş yüzdesi daha yüksek.Hamburg takımında Olic’in olmaması ilginç bir tercihti.Petric ile birlikte takımın en etkili iki oyuncusundan biri bu sezon.Cezalı Baros sahada olsa ilk yarı 0-1 değil daha farklı olurdu.Nonda topu ne kadar tutup geriden geleni bekliyorsa,Baros’ta topu alıp kaleye o kadar direkt gidiyor sahada iken.
Lincoln sahadayken kötü oynamıyordu bence ancak kırmızı kart sonrası Bülent Korkmaz kementi ona attı kenara almak için.Mehmet Güven kale çizgisinden topu çıkarmayı geçtim,yaptığı ortaya koşup kafa vursa gene bu takımın oyuncusu değil ve gelecek sezonda takımda kalırsa yuh diyeceğim artık.Bülent Korkmaz sonrası Arda’nın savunmaya yardım etme yönü daha ön plana çıkmaya başlasada bence Arda maçta çok erken yoruldu.Bir ara ayakta duramıyordu ikili mücadelelerde.Defansta Hakan Balta klasik iyi oyununu oynadı stoperde olmasına rağmen.Orta sahada da Ayhan ve Barış rakibi bozmada iyi topu olumlu kullanmada vasattılar.De Sanctis üç pozisyonda devleşti kalede,kötü kaleci diyeni futbol Tanrısı çarpar.Maça konsantrasyonu üst düzeyde.Mondragon gibi yaşıyor maçı kale çizgisinde.Kewell’ın Emre’nin kırmızı kartından sonra savunmanın ortasına geçip üst düzey mücadele göstermesi bence en az Bülent’in UEFA finalinde omzunu sardırıp maça devam etmesi kadar fantastikti.Bordeaux maçı rövanşı için hesap kesim tarihi 26 Şubat yazmıştım.19 Mart'ta biter bu tur.Çeyrek finaldeki maçı bekleriz.Oyuna devam.

Hiç yorum yok: