26 Mart 2009 Perşembe

Bu Topraklardan Drogba Çıkar mı ?

Çok uzun zamandır yazmak istediğim bir konu var...UEFA,lig,işler derken elim gitmedi bir türlü. Dünya Kupası elemelerindeki milli takımımız İzmir'de Fildişi Sahilleriyle özel maçta karşı karşıya geldi.Gökhan Ünal ve Drogba'nın karşılıklı golleri ile maç 1-1 bitti.Özel maçlarda bizim Milli takımın konsantrasyon problemi malum.Zaten son Avrupa şampiyonasında ki oyunumuz ile yumurta kapıya gelmeden işin ciddiyetini anlamadığımız ortaya çıkmıştı. Chelsea'de yıllardır oynadığı futbol ile maddi manevi neredeyse herşeye doymuş bir futbolcunun maçın sonlarındaki hırsını ve attığı golden sonraki sevincini görünce bu topraklardan kolay kolay Drogba çıkmayacağını bir kez daha anladım.Fotoğrafı özellikle seçtim,o maçta Servet ile girdiği ikili bir mücadele de kramponu, çorabı yırtıldı ve ayağından yaralandı.O dakika da çıksa böyle bir özel maçta kimse niye çıktı diyemezdi.Oyunda kaldı,tüm hırsı ile maça asıldı ve son dakikada golü attı.Bacağında en ufak ağrı sızı hissedenlerin oyundan çıkmaya çalıştığı ve büyük takıma gelince küçük dağları ben yarattım havasında İstanbul gecelerine akan futbolcuları görünce Drogba'nın niye Chelsea'de yıllardır zirvede olduğunu daha iyi anlıyorum.

Hiç yorum yok: