9 Mart 2009 Pazartesi

Başlamadan Jübile


Bir maç ile hem kendi hem de Sivasspor'un kaderi ile oynadı belki de...Sadece Anadolu kulüpleri değil üç büyükler bile ben olamayacaksam Sivasspor şampiyon olsun psikolojisinde iken rüzgar bir ayda tersine döndü ve dün gemiyi batırdı Bülent Uygun.Zamanında bu tip dayılanmaları Terim'de yapardı da onun CV'si şampiyonluklarla doluydu sana ne oluyor be adam?Sivasspor'un şampiyon olmasından çok Fenerbahçe'nin başına geçmek istiyor bir görüntü veriyor son zamanlarda...Eskişehirspor maçını hakem hataları ile kazanırken de tekmeleseydin ya o yedek kulübesini.Hayatında gelip gelebileceği en üst nokta Fenerbahçe teknik adamlığı olan birinden söz ediyoruz.Fatih Terim olmaya çalışırken,Yılmaz Vural oldu Türk futboluna dünkü görüntüsü ile...10 sene önce olsa Fenerbahçe'ye yakıştırırdım ama artık Fenerbahçe kulübü vizyonuna çok uzak biri Bülent Uygun.Maç bitse de mikrofonlara demeç versem diye bekliyor sanki.Bu ucuz hareketleri yaptığı gün rakip takım teknik direktörünün de Aykut Kocaman olması çok ilginç tesadüf.Hani nasıldı o söz?Babası oğluna ''Ben teknik adam olamazsın demedim,adam olamazsın dedim''demişti galiba ya da ben şimdi uydurdum!

Hiç yorum yok: